Hvor mye kostet deres bryllup?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har så lyst til å gifte meg snart[:D]
Men her må det være enn tykk sparekonto tydelivis[8D]

Hva var budsjettet deres på? Og hva kom det til slutt på?

Kom på ca 110 000.. var 65 gjester til middag og hadde åpne bar.. [&:]

dyrt men verdt det!!!

Tja, 5.ooo kanskje? Men vi hadde kun to gjester i bryllupet vårt [;)]

Vi betalte 5000 for reise og hotell i Stockholm vi [8D]
Ikke akkurat nok for et vanlig bryllup kanskje [;)]

Vi har ikke giftet oss enda.. Men blir rundt 1200-1500 for sydd kjole fra utlandet, 1800 for kirken, 2500 for lokale.
1000,- til fotografvenninne som følger oss det meste av dagen. og max 5000 for mat og drikke. Og regner med rundt 40-50 gjester. Håper på å slenge dåp og bryllup sammen i samme smeck. Totalt budsjett max. 15-20.000. Det går såå fint om man får hjelp og gjør mye selv.

Jeg har to nære venninner som er midt i bryllupsplanene, begge regner med å bruke over 160 000 kroner...[&:]

Vår kom på 2000 kr. [:D] Vi hadde bare 2 gjester utenom barna vi da. Gifta oss på tinghuset. [;)]

100.000

85 000 kr.
80stk til 3 retters middag og 100stk til kaffe og fest, åpen bar og live band[:D]

Vi brukte ca 80 000.
Ca 40 gjester i fint lokale med 3 retters middag, hest og kjerre, fri bar og 10 000 til fotograf...
Vi fikk ha med alkoholen selv da heldigvis, handlet litt og litt i utlandet over tid.
Kjole fikk jeg kjøpt på salg på brudesalong[:D] Kjøpte slør og sånn på ebay.

Grovt regnet 30tusen..
18 (om jeg ikke huser feil) til middag -koldtbord
Og 100 gjester til kaffe og fest, og åpen bar...

ca 60 000,- var 60 gjester i middag + 40 til kaffen.. alkoholfritt

Ja, det er kanskje ikke så billig å gifte seg da[:D]
Men ser jo her at det er jo flere som har valgt billige løsninger, ogdet går jo også.
Men dere som giftet dere "dyrt", hvordan finasierte dere dette?
Fikk dere hjelp, eller betalte dere alt selv?

Mitt drømme brylup er ute i ett stort partytelt, fint deilig sommer vær og koldt bord.
Så det bør jo ikke koste alt verden heller vel?[8D]
Men sambo er uenig, han vill ha ett "vanlig" brylup[:D]

Vi skal gifte oss i Roma i september. De som blir med oss betaler for reisen selv.
Vi har betalt 19000 for fly og hotell i en uke og så skal vi ha fotograf med oss som skal ta bilder av oss i 3 dager der nede. Har fått en "pakke" av henne og betaler 18500 som dekker reise og opphold for henne og assistenten, fotograferingen, bearbeiding av bildene, samt bildepakken vi får.

Jeg har kjøpt kjole til 8000 (brukt- koster 16000 ny) og regner med vi bruker rundt 5-6000 på dress til min kjære samt klær til ungene i tillegg.

Når vi kommer hjem planlegger vi å ha en stor fest, men har ikke satt budsjett for den enda- tipper den kommer på 20-30000.

ca 250 000 

Vi gjorde mye selv,maten,foto,og mye hjelp av gode venner. Vi endte på 48 000[:)]

Ca 80 000, men da er ALT inkludert. Fra invitasjoner til takkekort og fotografbildene.
Hadde kun nærmeste familie til middag, og deretter 35 venner/familie utenom til selskap på kvelden, der vi serverte smørbrød og medbrakt alkohol.

Vi fikk 30 000 hver av foreldrene våre i kombinert gave og hjelp. Vi brukte alt på bryllupet. Resten finansierte vi selv[:D]

sluttet å telle på 130 000 kr. ble noen lapper over det og, 85 gjester til fult kalas, holdet det "ute", kom til duk og dekket bord!

Back
Topp