Hvor mye koster ditt barn deg i mnd?

Snølilja

Forelsket i forumet
Alle vet jo at det koster å ha barn...men hvor mye koster ditt barn deg i mnd? :-)
Her er det store forskjeller vil jeg tro, men kan jo være gøy å høre :-)
Personlig bruker vi i gjennomsnitt ca 2500,- på barnet vårt i mnd. Da har jeg regnet med bleier, mat, forsikringer, barneutstyr osv. Noen måneder blir det mindre, andre blir det mer. Men sånn i snitt :)
Regner med den posten dobbler seg til høsten når mini begynner i bhg ;o

Aner ikke. Største utgiften er jo bhg på 2900/mnd.

Aner ikke, og vet ikke om jeg vil vite det heller :-P

Bare bhg og sfo er på iver 5000,- og i tillegg kommer forsikringer, mat, klær, utstyr, fritidsaktiviteter osv.

Huff :-P

Aner ikke, og vet ikke om jeg vil vite det heller :-P

Bare bhg og sfo er på iver 5000,- og i tillegg kommer forsikringer, mat, klær, utstyr, fritidsaktiviteter osv.

Huff :-P
Ja jeg tror ikke alle er klar over hvor mye som faktisk går til barnet. :p der og da høres det ikke så mye ut men om man summerer alt så blir det jo enormt mye.
Jeg har jo bare et barn selv, men tenker at med et barn til så tror jeg økonomien for vår del ville blitt så stram at det ikke ville være verdt det..

Aner ikke. Trenger ikke kjøpe klær så veldig ofte, men han går i bhg, bruker bleier og er forsikret. Spiser minimalt, så kostnadene der er ikke mye å skryte av. Vi bruker ikke mer penger på mat nå enn før vi fikk han. Leker kjøper vi heller ikke, så lite kostnader der også;) Brukte en hundrings på han i dag på nye sokker. Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe til han egentlig:P

Det går med endel. Mange har jo større hus fordi de har unger, så de får stå for litt av husleie/lån også.

Det har jeg aldri tenkt over, men det som er helt sikkert, er at vi bruker desidert mest penger på ham. ;)

Aner ikke, har to barn. Koster sikkert mye, men har aldri tenkt på hva ungene mine "koster meg"

Tja, alt fra 3500-4000kr ink bhg.

Denne måneden 5000kr med nye sko, jakke og termotøy.

Back
Topp