Hvor mye koster det å borre et hull?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Ringte en tannlege i nærheten av meg.. og hun sa at å borre et hull kostet 1000 kr... var ikke det litt dyrt?

Lenge siden jeg har vært hos tannlegen.. og manner meg opp til å gå nå.. Men tenkte å forhøre meg litt rundt om.. for tror det er store prisforskjeller..

kommer ann på hvilken tann det er... Jeg borret en stor og en liten jeksel og betalte 2500 kr[X(]

Det var dyrt syns jeg.
Jeg tror at her er prisen for et enkelt hull noe sånt som 300 kr, kanskje opp mot 400.
Det er hos offentlig tannlege da.
Og så kommer bedøvelse på litt over 100 kr per sprøyte i tillegg, og evt rønkten.
(eller skrivet det røntken?)

Tror det er rundt 1000 ja. Var 1050 eller noe sånt sambo betalte for ei stund siden

borret 3 hull for 1000 kr jeg[;)]

Ga 1500 for 3 små huller. Uten bedøvelse.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Herregud.. helt sykt at det skal være så dyrt!

jeg mangler noen nye tenner så har fortsatt melketenner, og den ene tannen er ødelagt... vil koste meg 25 000 for en ny tann[&:][&:]

Hvorfor i alle dager er det så stor prisforkjell da?

forskjellig priser = forskjellig tenner[;)]

her var det mellom 500-1000 kroner.Kom ann på hvor lang tid det tok ol.Og om man tok bedøvelse.
jeg tok uten bedøvelse,og betalte 950 kroner[&:]Var et lite hull,men lå litt kronglete til,så sikkert derfor da,at det kommer litt an på tida de bruker??

ORIGINAL: EricaJenta

Herregud.. helt sykt at det skal være så dyrt!

jeg mangler noen nye tenner så har fortsatt melketenner, og den ene tannen er ødelagt... vil koste meg 25 000 for en ny tann[&:][&:]

Får du ikke dekket en del av trygdekassa? Det gjør jeg den dagen jeg må sifte ut min melketann.

Back
Topp