Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter skikkelig med å begrense koffeininntaket. Har klart å holde meg til 2-3kopper daglig,men blir jo bekymret for at jeg får i meg mer. Te,pepsi... huff. Noen som kan anbefale koffeinfri te kanskje?
Hm. Nei,har faktisk ikke sjekket[emoji85] bare antok at det er koffein i nesten alle te [emoji14]Er du sikker på at det er koffein i den teen du har? Jeg har blitt overrassket over at de jeg har drukket er koffeinfrie [emoji85]
Hm. Nei,har faktisk ikke sjekket[emoji85] bare antok at det er koffein i nesten alle te [emoji14]
Og jeg som elsker grønn te [emoji14]Grønne teer og svarte teer er det koffein i[emoji4]
Akkurat det, og SA vil vi ikke ha. Skal nok gå til innkjøp av pukkate, er noe med den koppen med noe varmt i [emoji173]Pukka sine teer er supergode og koffeinfri.
Jeg leste at for mye koffein kunne føre til sa, så tørr knapt en halv kopp kaffe på morgenen [emoji14]
Ja også har de en som heter pregnancy, men rakk å lese bakpå før jeg tok en pose. Den skal kun drikkes i 2. Og 3. TrimesterAkkurat det, og SA vil vi ikke ha. Skal nok gå til innkjøp av pukkate, er noe med den koppen med noe varmt i [emoji173]