Hvor mye klær?

Mininummer2

Betatt av forumet
Hvor mye klær har dere i hver størrelse til baby? Har ca 3 bodyer og bukser i hver størrelse -> 50, 56 og 62 nå... noen ser små ut i størrelse så kan nok bruke de ganske raskt :)

Aner ikke... Men litt i str. 50, litt mer i str. 56, men absolutt mest i str. 62.
Men har i hvertfall 10 bodyer i str. 56 og 62. Jeg har hatt gulpebabyer jeg kunne fort komme igjennom 3 bodyer i løpet av en dag, så for å slippe og vaske hele tiden så har vi et tosifret antall. Litt mindre i antall bukser, men allikevel endel. De derre bæsjebombene går virkelig overalt og igjennom alt...

Men det går jo an å se an hva man har behov for, ikke minst hvor stor babyen er når h*n kommer :)

Vi har arva enormt og har 13 pysjer, 16 bodyer, tre kjoler, en onesie, en heldress i ullfleece, 11 bukser og 6 strømpebukser i str 50 og 56:smiley-angelic006 må vel bytte klær to ganger om dagen skal vi rekke å bruke alt! Noe av arvetøyet er litt utvaska og blir "reserveplagg", vi prioriterer å bruke det vi og venner/familie har kjøpt.

har ganske mye fra nr 1, men vil tro du ikke trenger å stresse med å kjøpe mer i mindre størrelser.. Man får gjerne litt klær fra venner, naboer og familie, så dersom du greier å vente litt med å kjøpe så ser man fort hva man trenger :) Og dersom barnet er lite når det blir født trenger man kanskje mer i 56 enn man forventet, og dersom barnet er stort trenger man lite 56 og mer 62 :) Jeg kjøpte vel aldri str 50, storesøster måtte pent "drukne" i str 56 en liten stund :p
Men jeg tenker at kanskje en fleecedress eller tynn ulldress kan være greit å ha på litt kaldere sommerdager? Tror jeg skal kjøpe det i str 62 eller 68, så kanskje det varer litt utover høsten før man må lete frem litt varmere klær :)

Aner ikke hvor mye vi har. arvet 3 bossekker pluss jeg har noen banankasser med klær etter eldste :p

Har sikkert 20+ av hvert plagg i hver str :p

Husker ikke, men har en del i str 62. Storebror brukte str 50 i to uker, 56 i tre uker og 62 i kanskje et par mnd :) vi var heldige og fikk låne en del av de minste plaggene sist :)

Har nettopp funnet frem ting, og det viste seg at jeg hadde ikke så mye som jeg trodde :rolleyes:
Spørs om vi skal kjøpe litt

Jeg har handlet litt i 56, men mest i 62 og 68. Men har ikke så mye klær enda, skal handle litt mer etterhvert :)
Men jeg kjøper ikke mindre enn 56, jeg bare går ut i fra at han blir like lang/stor som søstrene sine :p

Hakke peiling, men antagelig nok [emoji23]

Back
Topp