Hvor mye klær

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ikke et eneste plagg enda. Blir nakenbaby!

Vi har to gutter fra før, venter jente denne gang :) har litt som kan brukes fra før, fått litt av venninner, men må nok ut å handle litt mer klær ja :)
Har ikke begynt enda, men det er fordi vi pusser opp etasjen med vaskemaskin, bad, soverom osv ;)
Har du?

Til nå har vi kjøpt inn litt tøy i fra str 50 til str 68 :p Men mest i str 56. Vi har ikke handla så veldig mye da, men i str 50 har vi vel 2 bukser og 2 bodyer og 1 genser. I str 56 har vi ca 5-6 bodyer, 4-5 bukser.. hmm.. husker ikke helt :p Vi må handle mer, men drøyer det en stund fordi jeg regner med vi vil få en del tøy i gaver nå etterhvert :)

En sommerdrakt, og fått to bodyer. Må få en oversikt over hva vi har etter storebroren før vi kjøper noe mer. Tror vi har litt av alt så i værste fall får vi bare vaske hyppig om vi ikke får shoppet.

Har kjøpt noen plagg selv men har fått og arvet en hel del

Ingenting! Da vi ventet første kjøpte jeg heller ingenting, men da arvet vi og fikk mye i gave, så kjøpte ikke et eneste plagg før hun var 1 år. Denne gangen kommer jeg heller ikke til å kjøpe noe, med mindre vi oppdager at det er noe spesielt vi trenger.

Jeg har bare kjøpt en heldress i str. 68 og ett par kanintøfler. Kjæresten min har kjøpt to bodyer :) Vi har fått utrolig mange flotte plagg i gaver, så trenger nok ikke noe mer før str. 74 nå...

Fikk en hel ikea pose med klær og så har jeg handlet noen poser med brukt på fb. Har også handlet litt nytt når det har vært tilbud på klær jeg liker i butikkene.
Så her e vell det meste i boks når han kommer, det jeg finner ut jeg trenger mer av tar jeg når han har kommet :) Ikke vits å handle mer enn nødvendig syns jeg..

Har ikkje handla noko endå, har 2 gutter frå før og venter ei jente så litt nytt må me nok ha.
Eg har strikka litt då, og har planer om å få sydd litt og

Som en ivrig shopping har shoppingproblemet mitt flyttet fra å kjøp klær til meg selv til å kjøpe klær til mini. Han har mer enn nokk klær, hihi :-) bestillte vogn igår som kommer i mai :-) så gøy å handle til mini jo, vanskelig å begrense seg selv kjenner jeg.

Jeg har fått alt, så er veldig heldig :) har bare kjøpt litt småplagg fordi jeg også ville kjøpe noge :-)

4 sett i 50, 6 sett i 56. Eeeelsker å handle klær til tøtta :D

Jeg har også handla ganske mye :p tror nok jeg får bruk for alt, håper bare vi får no annet enn klær i barselgave :p

Ja, det håper jeg også :) har satt opp kommode på barnerommet, så nå er første maskinen med babyklær på gang :) blir deilig å få litt orden slik at det ikke ser ut som en lagerbutikk fra barnas hus, babyshop og KappAhl ;) haha

Ja, det håper jeg også :) har satt opp kommode på barnerommet, så nå er første maskinen med babyklær på gang :) blir deilig å få litt orden slik at det ikke ser ut som en lagerbutikk fra barnas hus, babyshop og KappAhl ;) haha
Holder på å organisere i kommoden jeg og, men venter litt til med å vaske alt :)

En bukse og 2 par sokker... Tror han har rikelig med gavene fra mamma, søstrene mine samt det mannen har kjøpt. Hehe

Jeg har kjøpt minimalt, men mamma har kjøpt en god del, svigermor strikker og hekler masse, og i tillegg jobber jeg frivillig på en bruktbutikk. Der har jeg samlet sammen klær som fyller to banankasser. Alt ser nytt ut :) Tror vi har nok klær for de første månedene ihvertfall..

Back
Topp