hvor mye klær?

2725020070603

Glad i forumet
Hvor mye klær har dere kjøpt i de minste strl, 50/56??

Er så usikker på hvor mye jeg trenger. Har foreløpig kjøpt 10 bodyer (2 av dem er ull), 4 bukser, 5 strømpebukser, 4 gensere, 2 kjoler og 2 dresser... spent på om det er for lite eller for mye hehe! Har jo null erfaring med dette :p

Tenk så mye du kommer til å få! Man trenger ikke handle så mye. Om det er noe du finner ut at du mangler etter hvert, er det jo bare å kjøpe inn litt etter hvert også?

Tenk så mye du kommer til å få! Man trenger ikke handle så mye. Om det er noe du finner ut at du mangler etter hvert, er det jo bare å kjøpe inn litt etter hvert også?

Har allerede fått mye, så usikker på om jeg får veldig mye mer hehe. Har sagt vi ønsker oss i strl 62 for sikkerhetsskyld ;)
Joda, kan alltids handle senere. Jeg er bare typen som alltid er ute i god tid haha

Har allerede fått mye, så usikker på om jeg får veldig mye mer hehe. Har sagt vi ønsker oss i strl 62 for sikkerhetsskyld ;)
Joda, kan alltids handle senere. Jeg er bare typen som alltid er ute i god tid haha
Hehe... Ja, ser den ;) Og jodda, du kommer til å få mer selv om du har fått mye allerede! Tror generelt det er veldig få som ender opp med å ha for lite klær i str 50-56 ;)

Syns d høres greit ut d du har jeg :) syns d er kjekt å ha litt så man slipper handle når babyen kommer...hvertfall me en gang.. Så selv har jeg nesten bare kjøpt str56 og... Men huske ikke hvor mye av hver... Men tror d er 2 bodyer i 50 og 7-8 i 56..4 pysjer ....noen strømpebukser også:p Å får jeg ting jeg ikke trenger i små str så bytter jeg d bare :p

Nå er jeg veldig glad i å shoppe babyklær da,man trenger jo ikke så mye,men liker å bytte på litt og med storesøster som gulpet mye og bæsjet gjennom bleie ble det mange skift i løpet av en dag, har faktisk handlet en del helt til str 80, men i str 50/56 har vi ca 25 bodyer med matchende bukser, 4 strømpebukser, 5 tynne ullsettet, 4 tynne ulldresser, 15 pysjer, 5 kjoler, 6 ytterdresser(ull,fleece)ca 20 sparkedresser/heldresser.en haug med luer..tørr ikke di hvor mange, må jo matche :) 5 par votter...

Trur faktisk ikkje eg har kjøpt ein einaste pysj når eg tenker meg om, oooops :D men eg har mista fullstendig kontroll. Hadde full kontroll til å begynne med. Talte ka eg hadde av ka i kass størrelse og fant lister på nettet over kor masse eg trengte av ka. No har eg berre tatt det heit piano. Har masse kle, men anar ikkje kor masse. Har eg for lite av nåke kjøper eg meir eller sender nåken på butikken for meg med nøye instruksar, har eg for masse so jaja :D

vi har 8 bodyer i str 56.. også 4 pysjer i 56.. en pysj i 50 og en body i 50... to strømpebukser, alle sier vi har mer en nok..men synes det er lite...

Back
Topp