Hvor mye klær trenger man?

Jeg har ikke begynt å tenke på dette ennå, men husk at butikkene ikke stenger når barna blir født :) Får man gulpebarn kan man også etter fødsel kjøpe mer ved behov. Da vet man også størrelsen som passer sitt barn :)
Ja :) Er nok ikke alle som er i form til å dra på shopping like etter fødsel, men regner med at far, venninner eller besteforeldre gjerne hjelper til :D
 
Ja :) Er nok ikke alle som er i form til å dra på shopping like etter fødsel, men regner med at far, venninner eller besteforeldre gjerne hjelper til :D
Ikke alle som bor i nærheten av butikker heller.... så for oss gjelder det å ha det vi trenger. Nærmeste butikk som selger smukker i den minste str er 5 mil unna...klær, 7 mil unna. Ble mye nettshopping med lillemor som nå er 10 måneder.
 
Ikke alle som bor i nærheten av butikker heller.... så for oss gjelder det å ha det vi trenger. Nærmeste butikk som selger smukker i den minste str er 5 mil unna...klær, 7 mil unna. Ble mye nettshopping med lillemor som nå er 10 måneder.
Oi, det er langt. Her er nærmeste kjøpesenter 5 min unna i bil hvor vi har både HM og Lindex. Da skjønner jeg at det er greit å ha det som trengs. :) Bruker man tøyet pent så kan det jo selges etterhvert også. :)
 
Back
Topp