Hvor mye klær på barna når de skal ut?

Babyx7

Forumet er livet
Her er det 10 grader ute, og kjempefint.

men syntes sambo kler på de som om det skulle være 10 minus. Strømpebukse, tjukk bukse, body, en tynn genser, en tjukk genser, tjukk fleecejakke, skjerf og lue...

Her klar jeg på henne body, strømpebukse, bukse og en jakke, lue og ullsokker, Når det er over 10 gradert og sol.

ORIGINAL: Ihne

Jeg kledde på barna mine like mye som din sambo.[:)]

Det er kaldt i skyggen og lufta er fortsatt litt kjølig.

er sikkert fordi at jeg er så varm selv at det virka som så mye klær da. Er så varm for tida at jeg dusjer i kaldt vann [:)]

Tenk over hva du har på deg! Barna trenger ikke så mye mere, kanskje litt til, alt etterso om de springer rundt, eller sitter stille på rompa i sandkassa.[:)]

Linnea og jeg var ute i stad og hun hadde langarmet body, fleece jakke, strømpebukse, fleecebukse og gummibukse. Og lue så klart [:)]

Her er det 5 grader og sol idag.
Skal ut nå og kler ben i body, strømpebukse, ullbukse, hals, lue og parkdress. Da er han akkurat passe varm, kryper rundt litt men springer ikke akkurat så da blir han kald av å være på bakken.

Lilleklump har strømpis, body, ullsokker, fleecejakke og lue i voksiposen når han sitter i vogna,
men når han skal leke på bakken er det strømpis, strikkebukse, body, strikkevest, tynn utedress og lue.

Kaldt i lufta ennå selv om solen varmer godt...!

Back
Topp