Hvor mye klær i de forskjellige størrelsene? :)

Kommer ikke til å kjøpe noe i 50. Jenta mi var 50 cm, så fikk brukt det en knapp uke. Går rett på 56 denne gangen :)
 
Sønnen min var 55cm lang når han ble født, så jeg kjøper ikkenoe særlig i 50 altså :) kanskje ha et par bodyer og strømpebukser i tilfelle, men de vokser ut av det så raskt uansett at det er ikke vits å ha så mye :)
 
Jeg kjøper ikke så mye. De vokser ut av det ganske raskt. Men det betyr at vi må vaske oftere:)
 
Hvis du har tørketrommel trenger du kanskje litt mindre for går litt fortere å få det tørt.
Storebroren brukte lite klær den første tiden fordi det var så varmt både ute og inne, kunne fint ligge i bare bleie til tider.
 
Frøkna var 52 cm da hun ble født, brukte str 50 i nesten to mnd.

Tipper jeg kjøper 4 bodyer og bukser til (2 pack på HM).
 
Omslagsbodyene fra newbie brukte junior ganske lenge i str 50. Han var 51 cm. Mens H&M bodyene, de som var litt strechy vokste han fortere ut av mener jeg. Kommer til å kjøpe 2 nye i 50 til lillemor tenker jeg.
 
Storebror var 54 cm når han ble født og brukte 56 i ca 2 uker før vi begynte å bruke 62. Min erfaring er et pysjer og heldresser kan man ofte gå opp en størrelse.
 
Dette lurer jeg også på. Fikk jo i samme måned for fire år siden men husker ingenting. :) sist kjøpte jeg ingenting, arvet masse. Husker at vi hadde for lite i str 50/56 som ikke var utvasket. Så skal kjøpe litt bodyer i den str i hvert fall.
 
Husker ikke helt hvor mye jeg hadde i str 50, 56 og 62, men husker det gikk en del bodyer :) Vi har en del i hver str, orker ikke vaske hele tiden :)
 
Vi brukte strl 50 i over 1 månde! Så blir det gutt blir d kjøpt litt:)
 
Begge mine har vært under 50 cm, så jeg har brukt str 50 ganske lenge!

Kjøper derfor inn en del bodyer og bukser i str 50.
 
Kjøpt inn et sett med str 50 og 2 pysjamaser i str 50 så har vi hvertfall noe. Tenkte å kjøpe resten etter fødsel :)
 
Vi har hatt klær i str 44 til jenta vår. Gutten brukte 50 lenge. Men begge kom litt for tidlig. Så jeg kommer til å ha det lett tilgjengelig, hvis denne også kommer før :)
Trenger egentlig ikke å kjøpe noe før str 62.
 
Dattern vår var født til terminen, og hun ble født litt liten(bga morkaka gjorde ikke jobben den skulle siste ukene)Vi pakket ned 56 og tenkte at det burde passe.Men ente med at mamman og pappan min den dagen jeg fikk henne måtte kjøre til Sverige å kjøpe str 50 ;-) til og med det var litt stort.Så vi pakker ned 50 denne gangen også.Vi brukte 50/56 en god stund føre hun begynte med 62. Nå Blir hun 5år i mai og bruker 122 i klær(lang og tynn). :)
 
Mi var 51 cm når hun kom til, men brukte 50 i 4-6uker. Så jeg kommer nok til å kjøpe noe i 50 :)
 
Kjøper noe i 50, men mest i 56. Min første frøken brukte 50 i 3mnd, så da måtte jeg faktisk ha litt. Men frøken nr 2 brukte det bare 1-2uker. Så tenker det er bedre å se an hvor stor babyen er, å evt kjøpe mer da hvis man trenger :)
 
Du ender opp med veldig mye klær uansett størrelse. Det gjorde vi i hvert fall. Men Poden var en skikkelig gulpebaby, så vi måtte skifte mange ganger om dagen. Både han og jeg :wideyed:
 
Back
Topp