Hvor mye kan jeg ta for denne vogna?

Karamellmamma

Betatt av forumet
Vi har vogn fra mountain buggy urban jungel. Understellet er noen år, men helt og pent. Sportsdelene er kun brukt noen måneder, for det ble hull i den vi hadde og fikk ny på reklamasjon. Kjøpt ny bag, nytt handlenett og nye hjul. Følger med regntrekk/ stoltrekk til babybag og sportsdel. Vi har altså funnet en annen vogn vi falt pladask for, som vi skal bestille:happy: Og vurderer å selge denne... Hvor mye kan jeg legge den ut for? Eller hadde dere kun solgt bagdelen og beholdt sportsdel som sovevogn i bhg...?

Jeg hadde beholdt den jeg :) men jeg er en av de som synes d er fryktelig pes å feks ha bare en vogn som skal være med på alt. Har en egen vogn hjemme vi går tur med, men en enklere vogn liggende i bilen.... så om dere har bil ville jeg beholdt den for å ha den i bilen i permisjonen, og så i barnehagen etterpå ;)

Hvis du skal selge ville eg sjekket hva tilsvarende vogner ligger for på Finn og lagt meg i samme pris området :)

Jeg har en mountain buggy. Den skal beholdes og brukes som bil/kjøpesentervogn, mens jeg skal ha en emmaljunga stående hjemme til tur/sovevogn.

Back
Topp