Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er utrolig spennende å se hvor forskjellige de er2åringen min ligger litt over midt på treet og er en av de 2åringene som snakker mest og best på sin barnehage. 4åringen var blant de som snakka minst da han var på samme alder, og sliter litt enda. Artig å se hvor forskjellige søsken kan være i utviklinga!
Jeg har også ei som snakker mye (hun nærmer seg 3,men snakket mye som 2åring også), men hun sa ikke et pip på kontrollenMin 2åring snakker som en foss! På 2års kontroll på helsestasjonen sa de at hun har språk som en 4åring. Hun setter sammen lange setninger og tar lett til seg nye ord. Veldig moro
Min skravler mye, men har ikke like mange ord som de andre i bhg. Henger litt etter, men de ansatte i bhg sier at han er den som snakker minst, men forstår mest.
Det har heldigvis begynt å løsne litt nå, nå kommer det nye ord nesten hver dag
Jeg elsker at han spør etter mat Godt med barn som har næringsvettMin er en skikkelig skravlebøtte. Mye er uforståelig enda, men han har ganske mange ord og noen setninger.
En av de lengste vi har hørt (på dialekt vel å merke) er:
Jeg er flink jeg pappa.
Og
Heia bestemor. Har du mat?
Han går på småbarns avdeling i bhg og er vel en av de som snakker mest i forhold til alderen.
min spør etter mat, men vet ikke om man kan kalle det næringsvett "Nei, jeg vil ikke ha middag, jeg vil ha bolle"Jeg elsker at han spør etter mat Godt med barn som har næringsvett
Det er en helt annen sakmin spør etter mat, men vet ikke om man kan kalle det næringsvett "Nei, jeg vil ikke ha middag, jeg vil ha bolle"