Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer faktisk ikke tanken på kaffe eller lukten av den endahehe. Men har lest at du kan fint drikke to kopper til dagen, selv om det dessverre er veldig lite da. Jeg sitter selv å arbeider med oppgaver og kjenner at det er vanskelig å holde seg våken. Drikker litt te innimellom, hjelper litt
Masse lykke til
![]()
Det sies en skal være forsiktig med koffein i svangerskapet. Men kos deg med den om morningen og moderer heller utover dagen.. Jeg prøver å holde meg til 3 "kafe" kopper om dagen. Er koppen større, drikker jeg mindre..Sikkert dumt spm, men er det farlig å drikke 4 (ikke fulle<9 kopper dagen? Drikker en full på morgenen og noen små resten av dagen..
Er det ikke to kopper til dagen som er anbefalt?Hvor mye kaffe drikker dere hver dag? Jeg prøver å holde meg til en kopp med cappuccino om dagen. Men nå sitter jeg å skriver på masteroppgave som skal inn om mindre en måned, og er super trøtt. Kunne virkelig tenkt meg å hatt i meg flere kopper![]()