Hvor mye jobbet du i graviditeten?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ingenting. Svangerskapspenger fra første dag:)

Sykemeldt fra uke 6 grunnet hyperemesis og bekkenplager, senere også lavt blodtrykk og tvungen "sofatjeneste." :)

I de to første var jeg delvis sykmeldt fra uke 15 og 18 og helt fra ca 25. Nå er jeg i uke 35 og regner med holde ut de siste tre ukene siden jeg kan styre dagene mine veldig selv.

Har vært helt eller delvis sm siden uke 8 :(

Jobber 100% nå uke 19 :-) var sykemeldt i to uker (11-12) pga kvalme. Håper jeg klarer å jobbe frem til perm nå :-)

100% sykemeldt fra uke 6 til uke 12 pga kvalmen, så skal jeg prøve meg fullt på jobb igjen :)

Har permisjon fra deler av stillingen siden vi ikke har barnehageplass til storebror før august men ikke blitt sykemeldt enda selv om jeg nok burde bli ihvertfall delvis sykemeldt snart pga bekkenet

Var allerede sykemeldt når jeg ble gravid, jobbet deltid siden nyttår. Men skal nå over på svangerskaps penger

Jobbet fullt frem til desember, altså 4 mnd før termin, da svikta bekkenet fullstendig..

I de to første var jeg delvis sykmeldt fra uke 15 og 18 og helt fra ca 25. Nå er jeg i uke 35 og regner med holde ut de siste tre ukene siden jeg kan styre dagene mine veldig selv.
Og uka etter jeg skrev dette ble jeg 100% sykmeldt pga bekkenplager som kom av ytre påvirkning.

100% sykmeldt fra uke 7, prøvde meg i jobb i uke 18, ca 80%, deretter 50% også tilbake 100% sykemeldt ut svangerskapet etter 2 uker i jobb.

Jobbet i 5 mnd før bekkenløsningen gjorde det umulig å fortsette...

Back
Topp