Hvor mye jobber dere?

Astra87

Forelsket i forumet
Har selv vært sykemeldt i 100% siden uttak, og skal begynne på jobb i barnehage i morgen i 40%. Blir to dager i uka med 20 4-åringer. Kjenner jeg egentlig er redd for å overanstrenge meg, men er uansett ikke så mye bedre å bare gå hjemme og sture? Tenker å prøve 40% fram til påske. Skal ha ferie da :-)

Jeg jobber 20% ,dvs to halve dager med kontorjobb ( er sykepleier så det er stress og tungt båe fysisk og psykisk)

jeg er 100% sykemeldt, og har søkt om svangerskapspenger..så skal ikke jobbe i svangerskapet mitt..

Jeg er i fin form og jobber 100 %. Har en administrativ jobb så det er ikke fysisk tungt

Jeg jobber på småbarnsavdeling i Bhg og har jobbet 100% siden to dager etter innsett! Det har gått kjempefint! Er nå 10+3 og magen vokser :) å ha barna og kollegaer rundt meg, slik at jeg har fått tankene over på det istedet for det som skjedde inni magen min var helt klart riktig for meg! Har gjort alt, bortsett fra å løfte. Selv om jeg jobber med 16 ett og toåringer har deg gått kjempefint! Sitti på gulvet og gitt trøst, og katt de klatre opp i vogner og på stellebordet selv :) Er så prisgitt jobben min og er så glad jeg er i god form og kan jobbe 100% :)

Jeg har vært 100 prosent sykemeldt en god stund...men er sååååå lei. Så håper kvalmen letter snart, for da begynner jeg på jobb den 19 april. Og da vil jeg prøve å jobbe fullt igjen. :) Håper og gleder meg over tanken <3

100%

Jeg jobber 100%, men har fått tilrettelagt arbeid, redusert brukerkontakt, siden det er fare for utagering i min jobb. Er fornøyd med det. tror nok det hadde blitt veldig kjedelig å gå hjemme. Er også så heldig at jeg har vært i kjempefin form hele veien :)

Back
Topp