Hvor mye jobber dere?

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Hvor mye jobber dere , og tror dere at dere kan fortsette med det hele svangerskapet? Jeg jobber 100 prosent, kontor jobb så jeg håper å kunne jobbe fullt til termin. Skal iallfall jobbe hardt for å være et godt eksempel da jeg er arbeidsgiver og sliter litt med at de gravide sykemelder seg veldig tidlig. Jeg vet jeg får bekkenløsning og ble selv sykemeldt forrige gang siden jeg jobbet på sykehus da. Hva tror dere??
 
Samme her! Er også i e. Lederstilling. Vi har ikke slitt med tidlige sykemeldinger, så jeg tar det som det kommer. Tar ikke sorger på forskudd, men nå kommer jeg og kroppen i første rekke. Det er det også rom for de fleste arbeidsplasser her i Norge.
 
Jobber fast 50% og tar ekstra ut over det.. Vi jobber begge turnus, der han er mye borte! Så vi får det kikke til å gå rundt med begge i 100%.. Jobbet mine 50% helt ut forrige gang,.. Men orket ikke ta ekstra på slutten :) Er sykepleier..
 
Jobber 93,7% turnus på sykehus. Fysisk jobb med ståing og gåing hele dagen. Tviler på at jeg kan klare min jobb hele vegen, men kanskje jeg kan brukes til andre ting etterhvert.
 
Jobber 100% Sist var jeg mye sykmeldt .p.g.a. hyperemesis, da spiller det ikke veldig stor rolle med tilrettelegging...:puke

Denne gangen her virker det som at det går bedre, men jeg tenker at kroppen kommer først, og det er legen min som bestemmer.
 
Jeg jobber 100%. Forrige svangerskap jobbet jeg hver dag til permisjon, håper jeg er like heldig denne gang..:)
 
Jeg jobber 80% nå, men fra 1 august har jeg 100%. Det var avtalt for lenge siden. Jobbet 100% frem til siste uka før permisjonen sist :)
 
100% kontorjobb så krysser fingrene for at jeg kan jobbe frem til permisjonen begynner :)
 
Har 100% stilling, kontorjobb. Forrige svangerskap jobbet jeg 100% til permisjonen begynte, satser på det denne gangen også :)
 
Jobber 100 % i en fysisk jobb, med mye ståing, gåing, bøying og løfting i perioder. Håper å kunne jobbe lengst mulig. Har en sjef som har sagt jeg må si ifra visst noe blir tungt, for da kan det tilrettelegges eller sette meg inn i andre oppgaver.
 
Jeg jobber 100%, og kommer til å jobbe så mye som mulig. Er i et veldig fysisk tungt yrke, så vi får se hvor lenge det varer :)
 
Jeg jobber fulltid i barnehage. Nå er jeg på småbarnsavdeling, til høsten skal jeg jobbe med eldre barn. Sist ble jeg sykemeldt ca 50% ca halveis. Jeg kommer til å jobbe så lenge jeg føler det er greit, men kommer ikke til å pushe meg selv for hardt. Når jeg er gravid er det jeg og kroppen min som kommer først:)
Denne gangen er det også viktigere for meg å fungere privat enn på jobb, siden jeg har en liten hjemme også å ta hensyn til:)
 
Jobber 100%, men er 100% sykemeldt nå pga hyperemesis. Satser på å kunne være i full jobb og stå ut tiden når det har gått over :)
 
Back
Topp