Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å trene tre ganger i uka. Styrke og kondisjon. Egentlig tenker jeg at det viktigste er å holde seg sånn passe i form, men tenker at rygg er noe av det viktigste. Trener jo armer, skuldre, rompe og lår også, men det er mest for å å prøve å opprettholde fasongen mest mulig [emoji16]
Trener ca tre ganger i uken jeg også. En klasse med Zumba, en-to styrketreninger, og noen ganger blir siste økta byttet med Body Balance, som er en blanding av Pilates, Thai Chi og Yoga.
Jeg synes det er viktig å holde seg i form, og man kan holde på som man har gjort før man ble gravid, så lenge det ikke er noen komplikasjoner. Jeg ønsker ikke å legge på meg for mye, og ønsker å bevare musklene jeg har fått etter mange år med trening. Da er man mer rustet for morsrollen også. Trening gir meg masse energi! Så det et nok også én av tingene jeg kommer til å "savne" mens babyen er liten, det å kunne dra på trening når jeg vil. Men da får vognturer og styrketrening hjemme overta [emoji4]
jeg trener crossfit, flere ganger i uka dersom formen er ok Har trent aktivt crossfit i 2 år, og tilpasser øvelsene der jeg kjenner evnt. ubehag. Prøver å ligge der jeg har vært tidligere, men ikke tyngre eller hardere. Så får jeg bare ta det som det kommer etterhvert som kroppen blir tyngre. Til nå har kroppen spilt på lag, kun vondt i korsryggen på jobb (sykepleier i ren natturnus).. Som sertifisert crossfit trener så er det kanskje lettere å komme seg på trening når jeg allikevel må være der på jobb også.. Håper det vedvarer, haha!
Trener tre-fire ganger i uka. Mest kondisjon, da jeg er veldig glad i å jogge. Burde definitivt trene mer styrke, og har forsøkt å begynne litt mer med det etter jeg ble gravid. Prøver å være flink til å trene hofter og bekken.
Trener ingenting og er stort sett sengeliggende. Allerede fått bekkenløsning også, men tenker å gå turer når kvalmen slipper taket
Teller det som trening hvis man går frem å tilbake mellom kjøleskap og sofaen sånn 30 ganger om dagen? Hihi
Jeg har stortsett vært i horisontalen de siste 6 ukene, men idag har jeg ruslet en liten tur
Satser på at jeg kommer igang med klatring og skiturer etterhvert som kvalmen gir seg. Har merket at bekkenløsningen meldte sitt inntog idag faktisk, men håper treningen kan motvirke det
Jeg trener og Crossfitjeg trener crossfit, flere ganger i uka dersom formen er ok Har trent aktivt crossfit i 2 år, og tilpasser øvelsene der jeg kjenner evnt. ubehag. Prøver å ligge der jeg har vært tidligere, men ikke tyngre eller hardere. Så får jeg bare ta det som det kommer etterhvert som kroppen blir tyngre. Til nå har kroppen spilt på lag, kun vondt i korsryggen på jobb (sykepleier i ren natturnus).. Som sertifisert crossfit trener så er det kanskje lettere å komme seg på trening når jeg allikevel må være der på jobb også.. Håper det vedvarer, haha!