Hvor mye har du planlagt?

Emina*

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Hei,
Hvor lenge har du prøvd på baby? Og hva annet har du sett for deg og planlagt?

Vi har alltid visst at vi vil ha tre barn, og følt på at sistemann mangler. Prøvde leenge på andre, og nå har vi prøvd på tredje i 8-9 mnd. Så veldig takknemlig for å endelig få rosa strek nå. Endelig blir familien komplett. Må innrømme at jeg har sett for meg tre jenter. Ikke fordi jeg ikke vil ha gutt, men det er bare sånn fremtida ser ut i hodet mitt. Har jentenavnet klart, og sagt "Lurer på når E skal komme inn i familien?" Blir veldig spennende fremover :)

Vi traff nå på 7’ende måned. Er vårt første og det eneste vi har skikkelig planlagt er vel at vi ønsker to barn, kanskje ett tredje om vi får to gutter da jeg har lyst å prøve på en prinsesse også[emoji28] ellers kom det litt overaskende på da vi nettopp fikk vite at jeg hadde PCO og burde starte på tabletter som skulle hjelpe meg å få EL. Men Wops så hadde vi klart det selv[emoji4]

Tør ikke planlegge så nye mer før det nærme seg 12 uker[emoji50]er så redd for å miste spiren

Nei har ikke det. Orker ikke før jeg er sikker på at den ikke går noen steder ☺️

Har alltid sett for meg 2 barn, men etter at førstemann kom har jeg tenkt at 3 hadde også vært koselig[emoji28] Førstemann satt i pp20 (på første runde med letrozol, har pco), da var vi ganske lei av prøvingen kan du si. Etter han kom i august -16 begynte jeg aldri på prevensjon og var plutselig gravid i august -17, denne fallt dessverre i fra i uke 9. Etter 8 pp (4 runde med letrozol) satt endelig denne spira, håper så inderlig den blir med til november[emoji173]️ Litt usikker på om det blir mer enn 2 siden mannen ville være ferdig til han blir 40...som bare er noen mnd til[emoji28]

Last edited:
Vi har jo en fra før, og har prøvd på nummer to siden august 16. Har blitt en del tanker da, vi vil egentlig ha tre, men i perioder har det vært så tøft at vi har vurdert om en kanskje var bra. Fredag 2.3 skulle jeg starte på sprøyter til prøverør, så den positive testen kom i grevens tid. Tør ikke planlegge så mye før etter oul tror jeg, er veldig redd for at dette ikke skal gå bra.

Last edited:
Gikk på p piller i rett over 7 år før jeg sluttet nå i januar, blir snart 22. På lørdag fikk jeg første positive test, og søndag sto det gravid 2-3 på Clearblue digital. Føler meg utrolig heldig, fikk ikke mensen tilbake engang før det klaffet :happy: Håper spiren har tenkt å bli, og ønsker alle masse lykke til :Heartpink

Gikk på p piller i rett over 7 år før jeg sluttet nå i januar, blir snart 22. På lørdag fikk jeg første positive test, og søndag sto det gravid 2-3 på Clearblue digital. Føler meg utrolig heldig, fikk ikke mensen tilbake engang før det klaffet :happy: Håper spiren har tenkt å bli, og ønsker alle masse lykke til :Heartpink
En av godene med å være så ung som du er :D Gratulerer så mye :)

En av godene med å være så ung som du er :D Gratulerer så mye :)

Tusen takk :) Ja, man kan vel si at det er en god alder. Noen vil kanskje reagere på at jeg er for ung, men vi har alt på stell og føler bare vi mangler en liten i livet vårt nå

Tusen takk :) Ja, man kan vel si at det er en god alder. Noen vil kanskje reagere på at jeg er for ung, men vi har alt på stell og føler bare vi mangler en liten i livet vårt nå
Jeg var 21 da jeg fikk min første,er alltid noen som mener en er for ung da :) Men dere kommer til å klare dere helt fint :)

Her hadde jeg et svangerskap utenfor livmoren på spiral i november. Det var IKKE planlagt og vi var fornøyde og ferdige med de tre vi hadde. Har solgt unna alt av utstyr og klær og var virkelig ferdige:) Men så etter dette påbegynte svangerskapet, kjente vi vel begge to at fire ikke hadde vært så dumt likevel og at vi kanskje ikke var så ferdige som vi trodde;) så denne spiren satt på andre skikkelige prøvemåned.

Jeg hadde gått på p-piller i mange år da vi bestemte oss for å prøve. Sambo og jeg hadde bare vært sammen i 1,5år da vi begynte å prøve, men begge følte seg klar for det. Noen ganger føler en seg bare klar tror jeg... Jeg sluttet på pillen i oktober, og har egentlig ikke gått inn for å virkelig prøve utenom å holde litt styr på eggløsning og sånn. Ble veldig glad da jeg kun fikk en liten festeblødning for litt over en uke siden og testen var positiv! Vi krysser alt vi har for at det går bra på første forsøk <3

Back
Topp