Hvor mye har du lagt på deg?

Jeg har gått ned 10kg men det er normalt å gå ned når man er litt stor fra før av. Så mye bedre både for meg og den lille at jeg går ned:)
Gikk ned 10kg med nr 1 også.
Det viktigste for meg er at bebisen har det bra:happy:
 
8,5kg opp her, gikk opp myei siste trimester sist gang så spent på om det blir slik denne gangen også
 
Har gått opp 6 kg til nå (uke 28) Jeg er overvektig så burde ikke gå opp så mye, har fått beskjed om å holde meg innenfor 6-9 kg. Gikk ikke opp noe før uke 22, da gikk jeg bare veldig fort opp 4 kg mellom uke 22 og 24 så har jeg gått opp 2 kg til fra uke 24-28. Jeg fikk et helt ekstremt søtsug da fra rundt uke 20. Håper jeg klarer å begrense meg litt mer utover nå.​

Har veldig lyst å klare å holde meg innen de 6 kg egentlig. Jeg var veldig flink til å spise sunt og variert i starten, så kom cravings så gikk alt rett vest. Har heller ikke fått trent så mye som jeg har ønsket, for var syk i nesten 3 måneder i starten, så når jeg først ble frisk og følte formen ble bedre og jeg skulle bli med på trening så stengte jo alt. Skal gå litt flere turer fremover nå, må bare tvinge meg selv ut :wacky:

Går til vekstkontroller på sykehuset da og til nå har hun vokst helt som hun skal heldigvis :)
 
Rundt 10 kg. Var ca 5-10 kg for mye(fra min trivselsvekt) før graviditeten så blir spennende hvor mye jeg vil gå ned etter fødsel.
Med de forrige gikk jeg opp rundt 15 kg. Aldri hatt vektfokus og spesielt fokus på kost annet enn sunn fornuft. Variert kost og mye på tur. Men merker på føttene at det er tungt nå
 
Gikk på vekta i dag... først veide jeg 51kg, så gikk jeg ned til 48.5kg pga kvalme. Nå veier jeg 57.5kg, og har gått opp 9kg totalt. Første svangerskap la jeg på meg 22(!!)kg, pga svangerskapsforgiftning... 10kg med nr.2... så ser ut som jeg havner midt mellom denne gangen;)
Har gått opp 10 kg, nå 26+4. Hatt en skikkelig « spise» periode i det siste som nå ser ut til å roe seg litt. Og magen kom som bare det mellom vinterferien Og påskeferien. Ingen tvil nå, om hva som er på gang! Førstegangs og veldig spent på hvor stor man faktisk blir til slutt!
 
11,5 kg (uke 26+2), på samme tid sist svangerskap var jeg +14,5 kg på samme tid og gikk opp 27,5 kg totalt. Blit spennende å se hva jeg ender opp på den her gangen. Spiser for det meste sunt og trener regelmessig.
 
Jeg har bekkenløsning og vondt i ryggen, så jeg er altfor lite i bevegelse. Men som flere skriver, så får vi håpe kiloene renner av av seg selv etterpå, så kan vi kose oss litt ekstra som gravide:Heartred
 
Jeg veide 76,2 før graviditeten og veier nå 84,1 (27+1), så totalt opp 7,9 kg så langt. Håper absolutt at de forsvinner etter fødsel, er litt lav så kan godt gå ned noen kg. Er veldig spent på hvor jeg ender opp i og med at jeg er førstegangs:bag:
 
Jeg veide 76,2 før graviditeten og veier nå 84,1 (27+1), så totalt opp 7,9 kg så langt. Håper absolutt at de forsvinner etter fødsel, er litt lav så kan godt gå ned noen kg. Er veldig spent på hvor jeg ender opp i og med at jeg er førstegangs:bag:

jeg la på meg 22kg med første, er 160cm, og 13 dager etter fødsel veide jeg det samme som før graviditeten:) tror det går helt fint jeg:D
 
jeg la på meg 22kg med første, er 160cm, og 13 dager etter fødsel veide jeg det samme som før graviditeten:) tror det går helt fint jeg:D
Du gir meg håp:hilarious::D
 
Gått opp ca 8,5 kg. Er i uke 25 nå. Gikk ned en del med gode spisevaner og mye trilleturer sist så satser på det denne gang også
 
Hva er liksom "normalen" å legge på seg i uka? Noen som vet?


Søtcravingen min blir mindre og mindre. Må være ekstra flink nå på slutten- kun i helgene som før (Må bare ikke ta noe på fredag, lørdag og søndag.... faen).

Går turer nesten hver dag på over en time. Idag skal vi på IKEA og da regner jeg det inn
 
Hva er liksom "normalen" å legge på seg i uka? Noen som vet?


Søtcravingen min blir mindre og mindre. Må være ekstra flink nå på slutten- kun i helgene som før (Må bare ikke ta noe på fredag, lørdag og søndag.... faen).

Går turer nesten hver dag på over en time. Idag skal vi på IKEA og da regner jeg det inn

det tror jeg ikke det er noe fasit på, men jeg føler jeg legger på meg kanskje 500gram i uka eller no nå. Jeg spiser hva jeg vil, orker ikke overtenke dette når jeg er gravid:hungover:
 
Hva er liksom "normalen" å legge på seg i uka? Noen som vet?


Søtcravingen min blir mindre og mindre. Må være ekstra flink nå på slutten- kun i helgene som før (Må bare ikke ta noe på fredag, lørdag og søndag.... faen).

Går turer nesten hver dag på over en time. Idag skal vi på IKEA og da regner jeg det inn

Sjekk linken jeg la inn over her
 
Jeg har gått opp litt over 10 kg til nå, snart 11 og er 24+5. Nå var jeg på grensa til undervektig og hadde problemer med å få i meg mat pga magesmerter o.l. hver gang jeg spiste og slike ting før graviditeten, så jeg er strålende fornøyd med det her. :joyful: Føler at alt ligger på magen av det som har kommet nesten, men nå er jeg 163 høy med ekstra kort overkropp, så baby har ikke så mye anna valg enn å vokse utover. Er iallefall null tvil om at jeg er gravid!:hilarious::Heartpink
 
På utseende mitt så ser det ut som om vekten har økt kraftig, magen er veldig stor og resten er ikke fullt så stort. Har kun gått opp 3 kg, men kjenner at jeg har blitt slankere andre steder på kroppen.
Startvekt 67kg, vekt nå i uke 25 er 70
 
Back
Topp