Hvor mye har du lagt på deg?

gravid88

Andre møte med forumet
Jeg har ikke lagt på meg noe enda :/ 21+2 idag.
Syns det er rart...

Hva har du lagt på deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tror ikke du skal bekymre deg for det, er nok helt vanlig.
Jeg har selv ikke gått opp noe, da jeg gikk ned 2-3 kg i begynnelsen pga kvalme og oppkast. Nå veier jeg like mye som jeg gjorde da jeg ble gravid, og regner med at det bare går en vei fra nå av, hehe :)
 
22+4 idag, og fortsatt 1kg mindre enn jeg var på første kontrollen hos legen... Men jeg spiser en del mindre nå enn før jeg ble gravid, og i tillegg sunnere...
 
Gått opp 8 kg, hahaha.. Men har ikke hatt noe kvalme da.
 
Jeg har gått opp 6 kg, er 20 uker :) Har spist normalt, til tider mindre enn normalt pga kvalme. Har normal BMI i utgangspunktet :) Førstegangs. Er ikke sugen på godteri, eller noe annet usundt, jeg tror bare kroppen min vil sikre seg et ammelager, hehehe.
 
Gått opp 8 kg, hahaha.. Men har ikke hatt noe kvalme da.

7-8 kg her også :( nå er det full skjerpings! I begynnelsen gikk jeg opp pga jeg spiste for å holde kvalmen i sjakk.. Men nå i ferien har jeg bare spist altfor mye usunt :(


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
En stund siden eg har blitt veid nå, men vil tippe 5-6kg i alt ! Merker at eg har lagt på meg for å si det sånn, iallfall den siste Mnd ;) ferie mat hehe


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
Lagt på meg 5 kg, da jeg spiste så mye på grunn av kvalmen.

Er 20+5 i dag :)
 
6 kg her. Men har jo ikke trent noe siden jeg ble gravid, og eier ikke viljestyrke;)
 
Jeg tror jeg har gått opp ca 5kg. Har nok kosa meg litt for mye i sommer, og bevege meg mindre enn jeg pleier! Håper å komme i gang med lett trening igjen, og komme i gang med normalt sunt kosthold når jeg kommer hjemm fra ferie. (Har vært på reisefot i 6 uker nå...)
 
Jeg synes ikke det er så mye å legge på seg opp i 5 kg når man allerede er halvveis :) Jeg trodde det var ganske så gjennomsnittlig? Men det er jo individuelt uansett :)
 
har gått opp 5 kg er 20 uker i morgen
vekta kommer av bekkenløsning så jeg klarer ikkje å holde meg så aktiv som eg va tidligere :/
har hatt bekkenløsning siden uke 12 :/ håper det blir bedre når fysioterapauten e tebake fra ferie :p
 
Ca 2 kg her.. 19,5 uker ! Så enn så lenge går det bra. Fornøyd med det, for det har vært noen ekstremt hektiske uker som har gjort at både mat og trening har svikta i mot normalen. Er klar for skikkelig hverdag igjen nå ! :)
 
Gått opp ca 7 kilo nå. Har bekkenløsning så får ikke trent noe. Er 21+2 i dag


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Gått opp 4 kilo ca. Er ganske fornøyd med det foreløpig men la på meg 20 kilo de to forrige svangerskapene og husker ikke når kiloene begynte å renne på.... mulig det tar seg opp senere. Vil ikke bli så tung denne gangen her for har en del flere kilo å dra på nå en første gang så 20 kilo til vil føre til 3 sifret tall på vekt.. ikkje bra.......
 
Back
Topp