Hvor mye har du gått opp

Miriamsmams

Glad i forumet
Ja, de som vil kan svare såklart:) 

Jeg tenker på kilomessig. Jeg har gått opp 2 kg, og er veldig fornøyd med det
 
Jeg har gått opp 3-4 kg. Vekta mi startet på 52,5 kg og ligger nå på litt over 56 :) Så har jeg hatt ferie der jeg har spist godteri og slappa av 3 uker i strekk så tenker vi kan ta noe derifra ;) Alt i alt synes jeg magen min er snusk! 
 
Gått ned 8kg og står bom fast der. Vil opp.
Fått beskjed om å spise snop,chips,drikke brus og droppe alt av sunne ting,men det funker ikke.
 
ned 4,5 kilo
 
Erh, jeg må nesten korrigere meg selv her. Veide meg akkurat.
Vekt før: 52,5 kg
Uke 17: 57,5 

5 kg blir det da ;) 
 
Uke 18 og jeg har gått opp ca 2,5 kg.
Er ikke akkurat en strek fra før av så jeg håper på å legge på meg absolutt minst mulig.
 
Har lagt på meg ca 4.5 kilo og er 21 uker på vei :) Klager ikke på den igrunn =)
 
Uke 18 og 3 kg :)
 
jeg er 19+6 og har gått opp 1,5 kg. helt greit syns jeg, det er jo i siste halvdel vektøkningen alltid kommer uansett :)
 
Jeg har gått opp 6  kg, det er veldig mye , siden jeg er stor fra før. Men klarte ikke å la være å småspise når jeg var kvalm, var det eneste som hjalp. Men begrenser inntaket av usundt mat , snop ol til lørdager nå. Så det går seg   nok til 
 
Veide meg i morges og fikk litt sjokk når jeg så jeg kun var på to kg pluss. Men har jo igrunn ikke spist så mye mer i ferien, heller mindre. Men det dukker sikkert opp flere kg snart;)
 
Så lite dere har gått opp jenter! Blir litt misunnelig jeg... Har gått opp 7 kg allerede jeg, så lurer på hvordan dette skal gå! Min første graviditet dette he, men trodde jo at det var i siste halvdelen at kiloene på alvor skulle komme. Må virkelig gjøre en innsats for å begrense utviklingen utover. Småen er vel fortsatt under halvkiloen, he he. Så bare han skal vel ha 3 kg til. Men skal sies, jeg har også fått litt vann i kroppen - men det er vel ikke såå mange kilo ;)
 
har gått op et par kilo og er kjempe fornøyd med det :)
 
To kilo :D
 


Alvepike skrev:
Jeg har gått opp 6  kg, det er veldig mye , siden jeg er stor fra før. Men klarte ikke å la være å småspise når jeg var kvalm, var det eneste som hjalp. Men begrenser inntaket av usundt mat , snop ol til lørdager nå. Så det går seg   nok til 


det er ikke mye, for det er vanlig at vi skulle ha gått opp 5-7 kg nå. jeg har gått opp 5 kg :)
 
Jeg har også gått opp 5 kilo nå :)
 
Ned 4 kg, men mulig jeg har lagt på meg litt igjen nå, ikke fått vært på skikkelig vekt enda...
 
Kjempe viktig at folk skriver selv om de har gått opp for jeg må ærlig talt innrømme at jeg har vanskeligheter med å tro at gravide mennesker, halvveis mot terminen, normalt går NED i vekt ;) Nå er dette første gangen min, men skepsisen ligger der ;) Ellers er januarjentene litt spesielle og har spydd litt ekstra :D
 
Back
Topp