Veldig individuelt, men for meg gjorde det det. Gikk opp 20+ kg og var minus 25 kg etter 6 mnd.Dette er ikke riktig fokus, men jeg må spørre
Mange sier at man raser ned i vekt igjen når man ammer, stemmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig individuelt, men for meg gjorde det det. Gikk opp 20+ kg og var minus 25 kg etter 6 mnd.Dette er ikke riktig fokus, men jeg må spørre
For rask vektreduksjon mens man ammer er heller ikke bra for babyen siden kroppen lagrer diverse miljøgifter i fettceller og når vekta stuper så frigjøres en del av disse miljøgiftene og kan komme over i brystmelka. Har jeg blitt fortalt. Ingen andre kilder enn en ammende legevenninne som måtte fokusere på å ikke gå ned for rasktDette er ikke riktig fokus, men jeg må spørre
Dette er ikke riktig fokus, men jeg må spørre

er på 2,5-3 kg opp nå, men 2 av de har kommet på ila de siste to ukeneNå bare eser jeger på 2,5-3 kg opp nå, men 2 av de har kommet på ila de siste to ukene
![]()
Var ikke veldig mye jeg gikk ned, men var sånn sist svangerskap også. Gikk opp ca 1 kg/uke mellom uke 18 og 24. Og rundt 20 kg tilsammen, så regner med noe av det samme nåKanskje du trenger det, siden du gikk litt ned i begynnelsen?![]()
Men gikk fort av igjen, så er litt mindre stressa denne gangen Var ikke veldig mye jeg gikk ned, men var sånn sist svangerskap også. Gikk opp ca 1 kg/uke mellom uke 18 og 24. Og rundt 20 kg tilsammen, så regner med noe av det samme nåMen gikk fort av igjen, så er litt mindre stressa denne gangen
![]()
er 17+4 i dag… kjenner ikke dette igjen fra forrige svangerskap. Tror kanskje fordi jeg er eldre nå og fordi jeg har begynt å spise sukker og mel igjen. Vil spise så normalt som mulig under graviditeten, men er så enormt sulten hele tiden
unntatt middag. Jeg blir alltid så kvalm av middag nå.19+5 og opp 6 kgtror det er ganske normalt.