Hvor mye har du gått opp i vekt?

Proverpånummerto

Glad i forumet
Himmelbarn
Sommerfuglene
Novemberfnuggene 2023
For mange er dette personlig og det respekterer jeg, men jeg vil gjerne høre hva dere andre har gått opp så langt i svangerskapet. Eller hadde gått opp på dette tidspunktet.

Jeg er 15 + 2 nå:Heartred
 
For mange er dette personlig og det respekterer jeg, men jeg vil gjerne høre hva dere andre har gått opp så langt i svangerskapet. Eller hadde gått opp på dette tidspunktet.

Jeg er 15 + 2 nå:Heartred

Jeg har ikke veid meg enda, men er stygt redd for at jeg har gått opp minst 5 kg. Holdt på med periodisk faste i tiden før jeg ble gravid, og var på vei ned i vekt.
Etter positiv test sluttet jeg med faste og merket det fort på kroppen :p får vel veid meg hos jordmor på mandag, er idag 14+1.
 
13+4 (forje uke) da hadde jeg gått opp tilsammen 1,5-2kg . Nå har jeg vært forstoppet siden søndag og gått opp en kg til :hilarious: 14+6
 
16 + 4 i dag,gått opp 1kg fra startvekt,men egentlig 2kg siden jeg gikk ned litt pga kvalme i starten.
 
Sniker!
12+3 idag og gått opp 4kg(!).
Mye er sikkert vann, forstoppethet og oppblåsthet, men håper ikke denne trenden fortsetter. Er første barnet.
 
15+6 og gått opp 1,9 kg fra startvekt.
 
15+1, er 1,5 kg under startvekt enda.
 
Er 14+4 og har gått opp 1,1kg så langt :) Men tenker at her er det meste innenfor normalen.
 
Har gått ned en kilo men er litt vanskelig å finne ut av nå for jeg har Mye vann i kroppen:arghh: og det merkes for det strekker over alt
 
15+1 og gått opp nesten 4kg. Spist forferdelig mye is og godteri i ferien, så kunne nok vært litt mindre kilo sånn egentlig...
Whatever!
 
Er i uke 13 og har gått opp 4 kg. Veldig fornøyd med det
Dette er min 3, og har gått opp ca 20 kg med de to forrige, og ned ca 30 kg etterpå, så jeg har endt opp med å veie 10 kg minde enn startvekt begge gangene. MYE fordi begge hadde kollikk og jeg ammet konstant. Er normalvektig i utgangspunktet, så er egentlig bare glad for det jeg går opp:smug:
 
16 uker gått opp 6 kg
 
Hører det er veldig forskjellig, men er samtidig glad for at jeg ikke er den eneste som allerede har gått opp 5 kg! Syntes det var så mye og følte meg udisiplinert og feit, men nå ser jeg at det kan være helt normalt:Heartred Takk for alle svar, damer:Heartred
 
Jeg spiser bare dritmat og godteri, får ikke til å spise spesielt sunt - det nærmeste er vel fredagstacoen (jeg spiser det som tacosalat) eller salaten fra salatbaren på lokalbutikken. Brakk meg av laks her om dagen, for det luktet bare tran av den og smaken var lik. Brødskive kan jeg brekke meg av på en god ikke-gravid dag også, så det går heller dårlig det også. Jeg spiser masse sjokolade og potetgull, men tydeligvis går alt opp i opp, for jeg har bare gått opp 0,5-1 kg. Jeg jojo'et en del opp og ned 1 kg før graviditet også, så er litt vanskelig å si :bag: Er 13+1 i dag.
 
Back
Topp