Hvor mye har du gått opp i vekt?

Vet ikkw hvor my jeg veide før jeg ble gravid:eek:
Må kanskje veie meg i morgen for å klare å holde litt styr på vekten:happy:
 
Jeg har alt gått opp 1.8kg [emoji33] lurer på om det er puppene som er mesteparten av det [emoji23]
 
Jepp... :/ Men siste uka har jeg gått med en kg. Fra å småspise hele tiden fra å ikke eie matlyst :/ Pluss at jeg ikke er så oppblåst lengre...
 
Jepp... :/ Men siste uka har jeg gått med en kg. Fra å småspise hele tiden fra å ikke eie matlyst :/ Pluss at jeg ikke er så oppblåst lengre...
Veldig vanlig det også! Jeg er kvalm og har dårlig matlyst, eneste jeg får i meg er nudler og loff, men det gir vel vektøkning det og :p
 
Ingenting.. enda... Men det kommer, de to andre svangerskapene ble det 20 kg ekstra... Mange av de var utelukkende sjokoladekilo ;)
 
Ikke gått opp noe enda. Er vel 4-5 uker på vei nå tror jeg.
 
Usikker, har ikke vekt og vet ikke helt hva jeg har veid. Er bare 4 pluss 1 så forhåpentligvis ingenting. Gikk opp bare 10 i første svangerskap (var kvalm i 9 mnd) og 15 i andre (bare dårlig i uke 6-14). Men er ikke helt tilbake på utgangspunktet, så spennende denne gangen.
 
Har ikke veid meg enda og venter litt med å gjøre det siden jeg er så oppblåst og føler meg mye tygre enn jeg vanligvis er. Gikk opp 7-8 kg sist så er spennende hvor mye jeg går opp denne gangen :)
 
Føler meg veldig stor og tung men tror det er vann i kroppen... Spiser ikke så mye mer enn vanlig men litt så føler jeg kanskje har gått opp 1,5-2kg allerede da jeg sitter stille på kontor mesteparten av dagen... Skal til legen til helgen så får sjekke der
 
Nei, det har jeg ikke tenkt over helt enda, men har en tendens til å gå opp 5 kg i det jeg tar den g testen:hilarious:
 
Spiser så mye for tia at tror nesten jeg må ha gått opp litt :p
 
Back
Topp