Hvor mye har dere rundt 18/19 uker gått opp i vekt nå?

ojojoj,dette var deprimerende lesing :p Er 19+4, og sist jeg sjekket, hadde jeg lagt på meg 5-6 kg :/ Er spent på hvordan dette skal gå!!
 
ojojoj,dette var deprimerende lesing :p Er 19+4, og sist jeg sjekket, hadde jeg lagt på meg 5-6 kg :/ Er spent på hvordan dette skal gå!!
Bra jeg ikke er alene... Tror det er veldig vanlig å ha lagt på seg som du og jeg også selv om mange her har lagt på seg lite.. Hadde som sagt lagt på meg mer sist og det var null stress. Kjenner at jeg stresser mer med vekta nå fordi jeg var tyngre når jeg ble gravid. Ligger to kg foran skjema sammenlignet med sist, men har lagt på meg to kilo mindre :)



Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg stresser ikke egentlig med dette vekt-greiene jeg. Jeg vet at jeg skal gå opp i vekt, og det gjør meg egentlig ingenting. Må bare gjøre så godt jeg kan på å få vekk det som ikke går vekk av seg selv etterpÅ :) Jeg skal ikke sulte babyen min heller ^^
 
ojojoj,dette var deprimerende lesing :p Er 19+4, og sist jeg sjekket, hadde jeg lagt på meg 5-6 kg :/ Er spent på hvordan dette skal gå!!

Vi er nok mange fler :) jeg hadde lagt på meg 3kg i uke 10, så regner med det er endel ekstra nå. Har ikke vekt, men skal til jordmor imorra, så får se da. Tar det ganske med ro... Spiser overhodet ikke usunt, og er nede i normale mengder igjen nå etter et par mnd i starten hvor det eneste som hjalp mot kvalmen var å spise.
 
Det er fra de første ukene min vekt kommer fra også. Mat hjelper mot kvalmen og slik var det sist også. Prøver å spise sunt og mosjonere så er nok en relativt sunn gravid :) sist gikk vekta av uten noe stort stress og da la jeg totalt på meg 17 kg, men vil helst ende ut på den samme vekta som sist selv om jeg veide mer før jeg ble gravid.
 
har ikke kasta opp en eneste gang - og ifølge JM på sykehuset hadde jeg gått opp 6kg (ikl klær og sko) sist uke....har ikke batteri i vekta mi her hjemme, men klarer ikke heeeeelt å tru at den stemmer! kanskje 3-4 kg, men ikke 6...
 
Da har jeg fått fasiten idag; opp 8kg! Er 20+6. De sitter nok rundt / på magen, i puppene og litt rundt rumpa. Blir 16kg totalt dersom jeg legger på meg like mye i neste halvdel (er jo HALVVEIS!!! nå), men er vel gjerne nå og framover at den virkelige vektøkninga setter inn... Har ikke noe vann i kroppen enda heller, ser ikke for meg at jeg slipper unna. Jaja, det går nok helt fint! :)
 
Er i dag 19 2, og har vel lagt på meg ca 2-3 kg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Jeg er i uke 19 og har lagt på meg 3 kg.
 
Ser mange synes dem har gått opp mye i forhold til andre,men så er det viktig å huske at alle graviditeter er forskjellige. Synes ikke man skal stresse for mye med om man har gått opp for mye.
I mine øyne er det helt naturlig at man går opp i vekt:)
Jeg er vel selv litt bekymret for min vekt,men det er fordi jeg ikke går opp noe i det hele tatt. Heller at jeg sliter med å holde startvekten min. Skulle gjerne ha lagt på meg noen kg;)
Så slapp av å kos dere jenter! Så lenge babyen har det bra,så er det med vekt ikke så nøye:)
 
Jeg er 17+3 idag, har gått ned tilsammen 9 kg, og muligens opp 1-2 i senere tid. Håper egentlig på å ikke legge på meg så mye da jeg har aaaalt for mye i utgangspunktet, men kan jo ikke sulte meg heller :p
 
Er 20+3 og har gått opp 2 kg :)
 
Back
Topp