Hvor mye har dere lagt på dere?

6+4 -1kg
 
Er bare 4+4 enda, så ligger på ca samme vekt som før graviditeten. Men ser jo ut som jeg har lagt på meg 5 kg grunnet oppblåsthet :hilarious:
 
Har ikke gått opp noe. Hjelper på med ingen alkohol og ingen gode oster på kveldene :)
Er ikke kvalm i det hele tatt, men må spise mer jevnlig for at magen ikke skal klage. Vekta går også opp og ned 1 kg fra dag til dag, er noen dager jeg er ekstremt sulten, mens andre er mer normale.
Er litt overvektig fra før, så ønsker helst ikke gå opp noe særlig, så skal prøve være forsiktig med hva jeg putter i meg. Trenger ikke hive på med usunt fordi en trenger litt ekstra...
 
Snart 1,5kg :arghh:
 
Jeg har gått opp nesten 3kg og er i uke 8 (7+0) men tipper det er aller mest fordi jeg har sluttet å snuse (og dermed spiser ALT innenfor rekkevidde). I tillegg har jeg vært veldig slank, så kan være at kroppen prøver å fylle på lagrene litt kjappere :)
 
Godt det ikke bare er meg da :) Jeg har også sluttet å snuse og vil ha noe i munn heeele tiden, men synes egentlig jeg har vært flink til å putte i meg sunne ting som grønnsaker og frukt når jeg ikke bruker nikotinfri snus (som jeg forøvrig synes virker helt utmerket!).
Ser det er mange som går ned i vekt her...det er kanskje fordi man er kvalm og ikke får i seg mat? Jeg har foreløpig kjempe god appetitt og null kvalme så man skal kanskje bare være glad til selv om det blir noen ekstra kilo? :) Dette er første gang jeg er gravid, så null peiling på hva som er normalen...om det finnes noen normal!:D

Jeg tenker at det ikke er noe fasit,
Men vektøkning når man slutter å snuse er heller ikke unormalt. Forrige svangerskap la jeg på meg 24kg går litt bedre nå etter 10 dager snusfri, men så vekten var fire kg opp - 6+4 i dag!!!!
 
Back
Topp