Hvor mye har dere lagt på dere?

17+4 og 4-4,5 kg opp. Veldig fornøyd med det, for sist graviditet hadde jeg gått opp nesten 10 kg da jeg var like langt... :p
 
17+4 i dag og gått opp nesten 1 kg.
 
Aner ikke :p vet ikke og vil ikke vite :p
 
- 2 kg, uke 16 i morgen :)
 
Må bare si, så deilig at noen andre har lagt på seg endel og :rolleyes: Jeg var + 8kg i uke 15:joyful: La på meg mye i starten med de to andre og :p Går fort av igjen og :)
Ikke sant :) Var med jordmor og hun sa at det hadde absolutt ingen ting å si at jeg hadde lagt på meg litt selv om jeg har noen kg for mye. Som hun sa det, er det en tid i livet man skal legge på seg, er det nå :angel5
 
Ikke sant :) Var med jordmor og hun sa at det hadde absolutt ingen ting å si at jeg hadde lagt på meg litt selv om jeg har noen kg for mye. Som hun sa det, er det en tid i livet man skal legge på seg, er det nå :angel5
Enig! :) Jeg la på meg mye i første svangerskap, særlig første 20-25 ukene, det forsvant av seg selv ila permisjonen :happy: Spiste sunt og variert, men jeg var bare sååå sulten! Jeg tenker at dersom man fokuserer på å spise sunt og variert så tar kroppen det den trenger :joyful:
 
Er - 2 kg, uke 17
 
17+6 En halv kilo i minus.. Desverre. Er forsatt ganske så kvalm, og får råd om å spise mer.
Selv er jeg jo veldig fornøyd med 2 knekkebrød, 4 skiver, litt frukt og en porsjon middag med grønnsaker!
 
5 kg. opp, gik ganske fort op i starten pga kvalme og ingen trening, men efter jeg kom i 2. trimester stiger vekten mere regelmessig, for både trent og spist sunt - og det er det som er vigtigste for meg, ikke hvor mange kilo jeg legger på meg (Er 18+2 nå)

Veier meg 1 gang i måneden for at sjekke vekten :)
 
+ 4,5 kg forrige uke da jeg var hos jordmor (uke 19+4). Både hun og jeg var fornøyd med det. Begynte på 53,5 kg. Forrige gang la jeg på meg rundt 14-15 kg (masse vann) og fødte i uke 33. Håper jeg klarer å legge på meg mindre denne gangen. Alt forsvant i løpet av kort tid sist, så sånn sett ikke noe problem, men følte meg ikke vel med så mange ekstra kg. Men, det får bli hva det blir, helsa til babyen først
 
Minus 2 kg fra startvekt. Gikk ned 4 kg i de første 14 ukene pga kvalmen og lite matinntak, og gått opp 2 kg siden det. 21+6 idag.
 
Så godt å se at vi er flere her som begynner å samle på litt kilo :joyful: Er 22+4, +7 kg :happy: De siste ukene har jeg gått opp 1 kg i uka! Så satser på at det roer seg igjen snart :hilarious:
 
23+5, -4,2 kg så langt. Men har vært nede i -7, så det går framover. Eller oppover :p
 
Opp 600gram og er nå 21+1. Håper på å holde det til det minimale siden min mor hadde svangerskapsdiabetes og jeg har godt nok å ta av fra før. Er jo nå midt i perioden hvor jeg skal vokse mest så får bare se ☺️
 
Back
Topp