Hvor mye har dere lagt på dere?

-7 kg, 15+6.

Synes ikke i det hele tatt, ser mest hoven ut overalt :eek:
Men legen er ikke bekymret så langt, så da er det vel bare å holde ut og satse på at kvalmen avtar mer :) Babyen har så langt ligget mer og mer foran skjema, så han tar det han trenger tydeligvis :)
 
Har ikke veid meg, men det ser ut som at jeg har lagt på meg minst 10 kg :wtf: :nailbiting: 12+0 idag
 
Er 15+4 of har gått ned 3 kg.
Har ikke vært spesielt kvalm, har bare ikke hatt veldig matlyst eller vært fysn på noe godt..
 
Ca 3 kg 14+0

Har stort sett småspist hele døgnet, så er glad det ikke er mer :dead:
 
Lagt på meg en drøy kilo nå 13+5. Jeg spiser hele tiden, så at det ikke er mer er nesten merkelig. :p Jeg blir kvalm så fort jeg føler et snev av sult. Håper lysten på grønnsaker er tilbake snart, for jeg må spise mer gulrøtter og slike ting - hittil har jeg ikke klart å spise særlig annet enn raske karbohydrater (brød og bakervarer). Begynner å bli drittlei av et så ensidig kosthold, da jeg er vant til å spise veldig variert.
 
12+6 og fremdeles ca 1 kg opp. Føler jeg spiser masse, så er overrasket over at jeg ikke har gått opp mer. Magen føles også mindre nå enn for en uke siden :wideyed:
 
5 kg ned jeg, og føler meg bedre en noensinne! Formen er så fin og spiser godt og sunt så nå har jeg ikke vondt av vekta jeg gikk ned når jeg var så dårlig i januar :) så deilig at formen føles så bra, håper den holder seg slik!
 
+1 kg, 12+5 Fra august til desember gikk jeg ned 15kg, planen var å komme innenfor bmi da jeg ønsker brystreduksjon. Den planen må vike litt...
Samme her, jobber nå gjennom svangerskapet med å holde vekta lavest mulig og etter at baby er ferdig ammet og vekta forhåpentligvis kommer ned på norm bmi så skal d søkes om reduksjon. Skal bli godt å bli kvitt balongene :wtf:
Gruer meg til de blir fylt med melk - sist kunne jeg ikke ha overarmene inntil kroppen på d verste for de var så store og ømme :nailbiting:
 
14+1 og foreløpig -1 kg. Tror det var -2/3 før hyttetur med veldig mye kos i vinterferien :D
 
Jeg er minus 3 kg fra startvekt. Er 18+1.
 
+ 1,5-2 kg nå, 16+0. Lever greit med det heldig vis!
 
Back
Topp