Hvor mye har dere lagt på dere?

+1 kg, 12+5 Fra august til desember gikk jeg ned 15kg, planen var å komme innenfor bmi da jeg ønsker brystreduksjon. Den planen må vike litt...
Så bra jobbet da:). Du har jo unike muligheter til å gå ned mer etter svangerskapet. Hvis du kan amme, er det jo mye god drahjelp å få med vektnedgangen;).
 
+ 1,5 kg uke 14+0. Sist gang la jeg på meg ca 14 kg og fødte i uke 33, så blir spennende å se hva jeg ender opp med denne gangen. Er liten i utgangspunktet da, men da føles det jo fort som ekstra mye for forskjellen er så stor. Var mye væske sist for det tok ikke lang tid før jeg var normal igjen etter fødsel. Tror ammingen også hjalp mye altså, så håper jeg får til det denne gangen og.
 
+3,5 og 11+3 nå :nailbiting: Håper ikke det skal fortsette i samme fart da jeg allerede har nok og ta i og jordmor sa at da var anbefalingen og kun gå opp 10 kilo... Litt usikker på hvordan det skal gå o_O

Men uke 11 nå. Om 11 til er du 22, og med samme tempo opp totalt 7 kg. 11 uker til så er du 33 og oppe i 10.5kg pluss. Da er det jo nærmere slutten så da får det bare være greit tenker jeg :happy: det går nok kjempe fint!
Jeg er som deg...bør maks opp 10. Så får vi se da....ikke lett å styre.
 
Don’t know, don’t care:happy:
 
Sist gikk jeg opp 3 kg i første trimester, og tenkte at da ble det nok 9 kg totalt. Hoho!! Det ble det altså ikke.
 
Men uke 11 nå. Om 11 til er du 22, og med samme tempo opp totalt 7 kg. 11 uker til så er du 33 og oppe i 10.5kg pluss. Da er det jo nærmere slutten så da får det bare være greit tenker jeg :happy: det går nok kjempe fint!
Jeg er som deg...bør maks opp 10. Så får vi se da....ikke lett å styre.
Sant det! Har vel ikke helt regnet på det... Satser på det går i samme tempo da :woot:
 
Haha. Nå ble jeg nysgjerrig på hva du endte med!
30.

Riktignok rant 20 av dem av veldig fort, så det var nok mest vann. Men tre kg forsvant over litt lenger tid, og sju har blitt værende på.
 
30.

Riktignok rant 20 av dem av veldig fort, så det var nok mest vann. Men tre kg forsvant over litt lenger tid, og sju har blitt værende på.

Det er jo virkelig fascinerende hvordan man ikke aner dette på forhånd. Mengden vann styrer innmari mye.
 
Det er jo virkelig fascinerende hvordan man ikke aner dette på forhånd. Mengden vann styrer innmari mye.
Det gjør det. Og det vannet gjør jo ikke så mye heller, det går jo av igjen. Er verre med kosekiloene :p
 
30.

Riktignok rant 20 av dem av veldig fort, så det var nok mest vann. Men tre kg forsvant over litt lenger tid, og sju har blitt værende på.
7 kg ekstra her også om man sammenligner startvekt forrige gang og startvekt nå. Kan riktignok ikke skylde på at det henger igje fra graviditeten, tror kiloene har kommet på under/etter permisjonen. :rolleyes: Mye kos!
 
13+3 og foreløpig ikke lagt på meg noe særlig, 0-1 kg.
 
7 kg ekstra her også om man sammenligner startvekt forrige gang og startvekt nå. Kan riktignok ikke skylde på at det henger igje fra graviditeten, tror kiloene har kommet på under/etter permisjonen. :rolleyes: Mye kos!
Haha! Jeg skylder på det fordi jeg aldri har vært nede på startvekt. Det er dog definitivt mengden kos i tiden etter fødsel og fram til nå, som har gjort at jeg ikke har vært det :p
 
15 uker, og opp 2,5 kg
Har blitt litt ekstra kos rundt og etter jul :smiley-angelic006
Får stramme inn litt på kosen etter 1 årsdagen til mini denne uken :smiley-ashamed005
Og holde kosen til helgene og ikke hver kveld :p
 
Har lagt på meg ca 4 kg.. Er 12 uker. Det verste er at jeg la på meg så mye før jeg ble gravid.. Men er generelt flink med kostholdet, bare hatt alt for lite overskudd til å være aktiv. Håper våren blir litt bedre..
 
Back
Topp