Hvor mye har dere lagt på dere`?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
 
Har ikke lagt på meg mer enn 6,5 kilo men føler meg tung og stor fordet og ikke minst varm
 
Ehmm.. denne gangen har jeg hittil lagt på meg 16 kg... La på meg 10 kg med lillegutt bare... Men hvis det blir som sist, så raser jeg ned i vekt etterpå. Sist hadde jeg gått ned 13 kg etter 2 uker, så satser på det samme nå også ;)
 
hei jenter, har visst bomma litt her, jeg har skrevet litt om meg sjøl og hadde sendt to innlegg da, og nå får jeg ikke slettet den her :(
 
Her er det 17kg.. Regner nok med at det er mitt kranglete bekken som er mye av grunnen, i tillegg til at jeg har mye vann i kroppen.... 

Håper at mye raser av etter fødsel, men er forberedt på at jeg må jobbe litt for å komme meg ned igjen denne gangen.
 
8 kg sålangt.. :)
 
Foreløpig er det 13 kg, men de siste kiloene kom på rimelig kjapt på slutten. Er nå i uke 36, og spent på hvor vektnåla ender til slutt... 
 
jeg er på 22 el 24 kg + :(
Menjeg har vært sykemeldt siden uke 11 pga bekkenløsning, og har igrunn bare sitti på sofaen i smerter å spist... siste 2 ukene har jeg gått opp 4 kg, og det kunne ikke være fett, men vann sa legen.

Har fingre og bein som homer simpsons! Bokstavelig talt!!
 
Var ca 20 kg på siste kontroll. Skal på ny kontroll på fredag, og er litt spent på vekta da... håper jeg føder i natt eller i morgen så jeg slipper å veie meg igjen :p VET at det er noen kg opp, for vannet hr kommet den siste uka..
 
Uff må vi snakke om det? :-(

Hmm sikkert rundt 16-17 kg...og jeg har 5!!! uker igjen. Fysjameg. 
 
Eg har gått opp 5kilo..
 
15 kg uke 38, er ganske fornøyd for ved termin sist var det jammen med 25 opp
 
 
Back
Topp