Hvor mye har dere lagt på dere? (Vordende mødre i uke 22)

24 uker på vei, gått opp 3-4 kg. Først de siste ukene jeg har lagt på meg... Ca 1/2 kg i uka...
 
Jeg tør  nesten ikke å sihvor mye jeg har lagt på meg,  når jeg ser at dere ikke har lagt på dere.. Men for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke om vekta akkurat nå, jeg har gått opp en del i de siste åra, da gikk jeg på hormontabletter.. men jeg skal prøve å gå ned når jeg er ferdig med å føde. Lykke til alle ;) Forresten har lagt på meg 8 kilo og er 22+4 .
 
Jeg er i uke 20 nå, lagt på meg 3 kg! Lagt seg litt på hoftene og litt på magen! Men vi må nok regne med å legge på oss noe under svangerskapet! :)
 
hei =)
jeg er i uke 21 nå å har gått opp 10 kg (allerede) men magen kom fort.
klarte ikke skjule det med stor genser en gang i uke 8 :/  (så folk fikk vist det tili)
nå ser jeg mest frem til å bli ferdig med svangerskapet på g.av. bekkenløsningen som kom ganske tili, men moro å kjenne masse liv :) 
 
Je er 22 uker og 5 dager i dag og har lagt på meg 4-5kg til nå. Veide 60 kilo før svangerskapet nå. Sist hadde je lagt på meg 15 kilo på denne tida i svangerskapet. Så stor forskjell fra sist nå gitt :-)
 
Jeg er i uke 17 nå og har siden svangerskapet statet lagt på meg 11 kilo. Da skal det sies at jeg var svært undervektig når jeg ble gravid og.
 
Jeg er tannpirker.... 175 cm, og alltid ligger på 48-49kg:( Er 11 uker imorra og nå veier jeg 52-53d:) Jubler HØYT for hvert gram!!! La på meg 17 kg sist, og gikk ned 18-19:(
 
Jeg er nå ca 24 uker på vei og er ca 167 cm høy.

Før jeg ble gravid varierte jeg litt i vekt, men lå på rundt 52-54 kg. Nå veier jeg ca 62-63 kg. Føler meg ikke noe tykk og er egentlig nesten like slank som før så det er utrolig at jeg har gått opp så mange kg, er bare storfornøyd etterhvert som magen vokser seg større og større hvertfall. Kiloene har lagt seg mest på magen, men også littegrann på pupper og rumpe.  Barnefar er storfonøyd med mine "nye former" ;-) Men nesten 10 kg, er det mye? Jeg spiser egentlig ganske passelig...
 
ojsann dere har lagt på dere lite i forhold til meg .
i morgen er jeg i uke 32,,og har lagt på meg siden jeg ble gravid til nå 20 kilo.
men legen sier det er mye vann ,og jeg trener 1-2timer hver dag.
men eneste jeg har lagt på meg er magen og litt på rumpa/lårene.men man ser det ikke så mye,så skjønner ikke hvor de 20 kiloene er hen heheh.men får håpe de går fort av igjen :D
 
Hei! Er i uke 21 og har lagt på meg 5,6 kg (jepp, mye mer enn de fleste her, ser jeg :) Mesteparten har kommet på puppene og selvsagt endel på magen etterhvert.

Er 160 cm høy og trener regelmessig. Var 56,5 kg før graviditeten. Bekymrer meg egentlig ikke så mye for vekten ennå, spiser stort sett sunt :)
 
Jeg er snart oppi uke 23 og er 1,60 høy. Før jeg ble gravid veide jeg 50kg, nå veier jeg 56. Ifølge legen min var det normalt :O
 
Snart 12 uker, 175cm og 49 kg, men har lagt på meg 3 kg:)
 
nå er jeg ca 19 uker og har lagt på meg 1 kg, dette er svangerskap 3 og med nr 1 så var jeg ganske likt med kg som nå. (jente) med nr 2 så hadde jeg lagt på meg 5 kg allerede ved uke 15 det ble gutt.
Ble tilsammen 20 kg på nr 1 og 2 så ender vel opp der tilslutt nå også, men som flere her nevner så går de mange ganger fort bort igjen å, ihvertfall en del av de. Amming er bra for å bli kvitt kiloene igjen ;-)
 
hei.. jeg er bare i begynnelsen av uke 6, men føler allerede at buksene strammer.. :O har ikke gått opp i kilo tror jeg, kanskje mellom 0,5 og 1 kg men alle dager er ulike :P  er det normalt å kjenne at det strammer allerede?
 
Jeg har lagt på meg 1kg, og er 22+1 idag :) Men magen vises godt, så har tatt av det jeg hadde å gå på fra andre steder på kroppen:) Håper jeg slipper å gå opp mange kg.. Har stor tro på det da jeg bare har gått opp 1 kg sålangt :p Men plutselig snur det vel:(
 
nei uff da kan jo ikke buksene begynne å stramme ennå! :(  har liggi sengeliggende en uke nå pga en operasjon i magen..så har sitti i soffan hele dagen siden sist lørdag..og det hjelper jo ikke akkurat da.. så nå e det full rulle med å gå turer igjen :) ingen slanking, men holde seg i form :)

trodde ikke det tok såå lang tid før en la på seg, da må det gå fort iløpet av de siste mnd da ;)

magen da..når kom den til syne på dere?
 
Jeg er 26 + 4 og har til nå lagt på meg 5 kg og i følge jordmor er dette helt innenfor normalen.. Men så er jeg jo smertelig klar over at kg kommer rasende på heretter :p hehe 
 
buksene mine passet ikke lenger etter uke 8, så da kjøpte jeg meg taits i mamma avdelingen =)
 
Back
Topp