hvor mye har dere igjen??????

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
lurer på hvor mye dere har igjen av lønningene deres etter dere har betalt alt av regninger og mat. hva har dere igjen å leve for resten av mnd????????????????

så rike folk her inne er da........vi klarer oss det er det viktigste

Sambo tjener mye bedre enn meg, så tilsammen etter regningene er betalt så har vel jeg ca 6-7 tusen på min konto og han har vel 20 igjen ca..varierer fra mnd til mnd det, plutselig så er vi helt blakke en mnd....men vi bruker mye penger på å finne på ting, turer osv...så det er sjelden noe igjen noen gang, bortsett fra på sparekonto da....

har ikke peil jeg.. vi lever på mannen min sin intekt, så har ikke helt oversikten.. Han overfører penger til meg som jeg bruker til mat + ting som vi trenger av klær o.l til Nathaniel

etter alt av regninger å mat er betalt har vi ikke en dritt igjen!! heller alt for lite, men så er jeg arbeidsledig å vi bygger hus...så alt går til det....

Etter regninger og mat? [:D] Ikke en dritt...

Oi. Det er ikke mye. Men har valgt å betalen mye ned på lån, vi da. Så lenge det går. Og vi har to ganske nye biler og ny campingvogn. Og vi spiser gjerne ute innimellom. Unner oss det.

Vet ikke, gubben overfører det jeg trenger når jeg trenger det, holder ikke tellinga, men det er ikke mange tusenlappene tror jeg.

Etter at alt er betalt er det jammen ikke mye igjen, og de siste dagene før neste lønning er det sparemodus!!![:D]
Men vi er rik på kjærlighet...hehehehe[:D]

Etter at husleien, internet og telefon er betalt, har mannen min rundt 4000 igjen. Det er til mat.

(mine penger er mitt hehehe... Men jeg bidrar selvsagt, siden vi ikke har såå mye liksom. Jeg kjøper klær til ungene og oss voksne, bla. selv om det ikke er mitt ansvar sånn egentlig [;)] )

det er veldig opp og ned,men regningene er noe dritt!!!
sliter alltid dagene før lønna kommer.. [:@]

Back
Topp