Hvor mye har dere i gjeld?

• Trådstarter Trådstarter EFM
  • Opprettet Opprettet
Hmmmm... Studielånet ligger vel på 100 000 nå. Samme med billånet. Huslånet er på rundt 1,4 mill. Samboer har sitt eget studielån i tillegg, men føler ikke vi er nedsyltet i gjeld heldigvis. 

Du da?

2mill
er da på et gårdsbruk. da vi kjøpte hadde vi på 2.5mill, det var da med kjøp av dyr, oppgradering i fjøs og traktor

Har akkurat bygd oss nytt hus så lånet er på 2,5

Har bil, stort hus med kjellerstue og 4 soverom og ingen studielån eller noe lån utenom...

Vi har vel ca. 1,4 i huslån, så har sambo (for tiden) to billån på hhv 70.000 & 65.000.

Prikketrusa skrev:
Hmmmm... Studielånet ligger vel på 100 000 nå. Samme med billånet. Huslånet er på rundt 1,4 mill. Samboer har sitt eget studielån i tillegg, men føler ikke vi er nedsyltet i gjeld heldigvis. 

Du da?

Vi har ca. 463000 i huslån, 24000 i forbrukslån og ca. 8000 i mastercard gjeld. Mest dustegjeld med andre ord, men heldigvis ikke mye 

Ca 2,2 mill.
Boliglån, studielån og billån

Til sammen har vi under 1 mill i gjeld. Har gjeld på hus, bil, forbrukslån, studielån, verkstedregning på kreditt + annen kredittgjeld. Så ikke særlig mye :) Føler ikke vi er nedlesset i gjeld.

For FØRSTE gang i mitt liv har jeg faktisk lån!
Jeg har lån på 2722900 kr,som ble utbetalt i dag faktisk. Gubben har ikke lån,dette er mitt personlige og private lån.
Men det er ikke noe problem,lånet blir betalt i sin helhet senest 10 april - og da er jeg gjeldsfri igjen.
Har kjøpt meg hus,og må ha mellomfinansiering frem til oppgjøret for huset jeg solgte kommer inn på konto.
Kjøpte for 2690000,men solgte for 3400000 - og hadde ikke lån på huset,så banken var utrolig velvillige til å låne meg pengene gitt.
Men fikk litt sjokk da jeg logget meg inn i nettbanken i dag, å så det enorme beløpet på LÅN..

1,7 i hus og bil (har to biler)
og 200 000 ca. i studielån.

Men skal kjøpe oss "ny" bil til sommeren, så da kommer lånene til å øke med en 150 000 ca...

1,9 mill hus og bil. + studielån. 

Mannen har et huslån på 2,2 mill
Så har vi et felles billån på orginalt 128 000 , men det ligger vell rundt 70-80 000 nå :)

3,2 med huslån og studiegjeld. Tjener ganske greit, så vi har det helt fint.

Back
Topp