Hvor mye har dere i FASTE kostnader i mnd?!

EJ&AS

Gift med forumet
Å da mener jeg inkludert alt: kjøp av klær, betaling av alt av regninger, mat, lisenser, forsikringer å alt?!
Noen som bruker budsjett å har faste kostnader i mnd, eller varierer det stort?

Lager dere budsjett eller tar dere det som det kommer..

Går dere i minus eller er dere i pluss når mnd er omme?

Og ikke minst; hvor manger er dere i husholdningen deres ?!

Bare veldig veldig nyskjerri - også kjeder jeg meg litt da[8D][:D]

ORIGINAL: MsDominO!

faste kostnader er vel på ca... 15 tusen mnd tenker jeg.. et sted mellom 15 og 20..
vi klarer oss vi.. har som regel alltid penger på kortet.. en av oss hvertfall.. [;)]

og vi har det fint vi... [:D]

15000 med alt?
Mat å lån å det hele?!

Det var ikke store greiern for å være ærlig. Trodde de fleste lå på en plass mellom 20 - 40 000 jeg:P

Altfor mye[8|][8|]

uten om lånet,så har vi sikkert bortimot 20 vil jeg tro.Med lånet er vi passert 30..og vel så det 

inkl.
mat,b.hage,busskort,strømm,husleige osv. så ca 20 000kr i mnd[:-]
bare i sfo. + b.hage blir det jo 6500 kr og 8500kr i husleige.
ca 4000kr i bleier,ting til hus og hjem + mat.
400kr i tlf. 400kr i busskort,ca 1000kr i strømm(eller ca 700kr )

jepp,alt koster....

Faste utgifter er på ca 17100 kroner.
faste inntekter er på 17600 kroner..
har ikke så mye å bruke på kos og kino og klær osv nei[&o]

vi er forresten 3 i husholdninga. meg, min kjære og sønnen vår[:)]

vi har budsjett ja. må ha det for å ikke gå i minus.

vi har rundt 15000 kr i måneden på faste utgifter. Dette inkluderer, mat, husleie, strøm, lån, internett og husholdningsartikkler. Vi er 3 stykker som alle er under 22 år gamle.

har vel rundt 10000 kr  i faste utgifter(,strøm,lån,husleie,bhg,mat)...vi er to stykker, meg og min sønn[:)]

Strøm, lån,mat,bhg så er det ca 24 000.Inntekten er nesten 40 000 så klarer oss fint. Da kommer bensin, forsikringer, klær utenom.

vi har 13000 i lån, 8000 inn på regningskonto (går overskudd heldigvis), 3000 i kollektivtransport, mat og klær tar vi som det kommer! Tør ikke regne på hvor mye jeg bruker på mat..kjøper det vi har lyst på når vi har lyst på det! Det samme gjelder klær etc, såklart ikke ubegrenset, men vi har ikke noe budsjett eller noe..
Så det blir vel 24000 + ca 8000 i mat + gjennomsnittlig 2000 til klær etc så 34000 ca... men mat og klær og gaver etc varierer jo fra mnd til mnd...

Vi har tatt en gjennomsnitt for hele året, og da blir det ca 21500 + 4-5000 til mat. [&:] [;)]

Ligger vel på rundt 14000 Strøm, forsikring og internett kommer ca hver 3 mnd. det er ca 2000kr.

har ca 24000 i inntekter. sitter ignen med godt overskudd ja. 3500 går på sparekontoen hver mnd.

vi er 1 barn, 1 voksen(2 voksne i helgene)

faste utgifter på ca 21000 i mnd, pluss mellom 6og 9 tusen på mat...

Det er litt usikkert enda, da vi skal begynne å betale på lånet nå.. Vi må nok regne med 20000 i mnd, til lån,regninger og bhg.
Vi driver å setter opp litt budsjett omdagen nå, så lurer litt på hva som er greit å ha til mat, klær, drivstoff og fornøyelse i mnd jeg... Sånn at vi får satt opp sparing og sånn. Så skal i møte i banken i morra.

Faste utgifter på 9000ca tenker jeg, med mat inkl.

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

faste kostnader er vel på ca... 15 tusen mnd tenker jeg.. et sted mellom 15 og 20..
vi klarer oss vi.. har som regel alltid penger på kortet.. en av oss hvertfall.. [;)]

og vi har det fint vi... [:D]

15000 med alt?
Mat å lån å det hele?!

Det var ikke store greiern for å være ærlig. Trodde de fleste lå på en plass mellom 20 - 40 000 jeg:P

åh med mat ja.. hehe ja da går det fort 35 tusen tenker jeg..
trodde du mente kun faste regninger jeg[;)][8D]

Wow, bruker dere 20 000,- på mat hver mnd?? [:D]

Skal vi se her da:

Billån: 2550 kr
Busskort: 2110 kr
Kom.avg: 500 kr
Mobil: 400 kr
Mat: Rundt 4000-5000 kr mnd ca.
Studielån: 5000 kr annenhver måned (det er sambo)
Annet lån: 400 kr
Sparing: 34000

Ja, det er ca. 19 500 i mnd... Og vi er to[&:]
Jeg har ca 7000 igjen når alt er betalt, får 16 500 kr i lønn...
Men vi har alltid penger igjen begge to som føres over til sparekonto..[:)]

hmm, rundt 25 000 i mnd tror jeg.

vi har rundt 45 000 inn, så skjønner egentlig ikke hvor alle pengene blir av[8|][:-]

jeg har forferdelig mange faste kostnader per mnd, har en del lån som skal betales[:@] har ca 21 000 kroner som går rett ut hver mnd faktisk...

Her går det rundt 12000 i faste utgifter og så er mat, klær og annet utenom. Vi er 1 voksen og 1 barn.

Back
Topp