Hvor mye har dere i billån?? Og hvor går grensa??

SaraFårLillebror

Blir kjent med forumet
lurer bare om folk har mye i billån, ser at mange kjører dyre biler. Vi skal bestille oss ny Toyota Avensis og kommer til å ha billån på 250 000 kr. I måneden blir det 3900kr å betale. Synes dere det er for mye??? Vi planlegger ikke å bytte bil før om 6-7 år.

Vi har ingen bil lån lenger [:D]

vi har vel igjen ca 50.000 på billånet og det utgjør 1500,. i mnd

lancer`n betalte jeg ned på 1år for 5 år sida, kosta 20 000.
Lagunan kostet 180 000, har igjen 130 000
Har en mc med billån, der står det igjen 80 000

Så det skulle vel bli 210 000 til sammen.

Ingen billån her i huset!!! Har nok med huslånet på 2 mill

Hmmmmm.....vi har lånt kr 250.000 på bilen som vi kjøpte sommeren 06. I tillegg har vi et billån til, på den andre bilen vår, som er ferdig i mars dette år. Alt avhenger så klart av hvor mye lån dere har fra før og hvor mye inntekt/formue dere har [8|]

Vi har ca 300.000,- vi [&:] Og betaler over 5000,- i mnd... Men nå hører det med til historien at vi "måtte" kjøpe dyr bil (trenger 7 seter og god plass+ komfort og sikkerhet), og at vi nesten ikke har huslån og god råd generelt...
Dessuten holder vi på med refinansiering på huset etter oppussing (har pusset opp alt untatt badene, 250kvm, og betalt fortløpende), og da skal vi også bake billånet inn i huslånet i tillegg til å låne litt for å få badene ferdige! Da blir det slett ikke så ille[8D]

Vi har ikke bil lån - men så har vi ikke bil heller, da[8|]

zero billån og digg er det [:)]

Fikk ny bil av pappa jeg, så INGENTING i billån her[:D][:D][:D] (men hadde vært ca 350 000 hvis jeg skulle ha betalt for den jeg fikk[&:]) 

Glad jeg slipper de utgiftene i mnd ja, snille pappan min[:)]

ORIGINAL: _Helene_

Fikk ny bil av pappa jeg, så INGENTING i billån her[:D][:D][:D] (men hadde vært ca 350 000 hvis jeg skulle ha betalt for den jeg fikk[&:]) 

Glad jeg slipper de utgiftene i mnd ja, snille pappan min[:)]

Oiiisannn, så heldig du er.. du får bil av faren din for 350tusen?? gud ameg .. er du rikmannsdatter, tørr jeg å spørre?[:)]

vi har ingenting i billån. bilen kostet 70 000 kr. vi gidder ikke bruke så mye penger på å kjøpe nybil, bortkastet penger. jeg synes det er mye å bruke 3900 kr på billån i måneden ja, men det er vel det det koster. Billån er jo ikke billig. I tillegg synker jo eiendelen i verdi, så bil er et skikkelig tapsprosjekt i utgangspunktet.

Back
Topp