Hvor mye har dere gått opp i vekt?

mammaca20januar

Andre møte med forumet
Hei! er det noen som ikke har gått.opp så mye? har dere kommet langt og gått opp mye? Ikke at d spiller noen rolle. hovedsaken er jo å spise sunt..men jeg hadde hyperremesis til uke 20. Nå er jeg uke 25.. og fortsatt 2-3 kg i minus. formen er veldig fin nå men opptatt av sunt kosthold. noen som har mage collage å vise? artig å se forandring:)
 
Jeg har til nå gått ned 1 kilo. Hadde veldig kvalme i begynnelsen og gikk ned 6 kilo frem til uke 12 da(kvalmen varte til uke 18).
Har fått stor mage for det, og føler meg som en hval:p
 
Tja, har "bare" gått opp 7 kg hittil. Mener å huske det var de kg jeg gikk opp de første 18 ukene sist svangerskap :p

Så for meg er dette lite. Ikke har jeg hatt hyperemessis heller.

Spiser det jeg vil og virkelig koser meg. Kg skal av uansett når babyen er ute :)

24+2 nå :)
 
Uke 24 opp 4 kg


Termin januar 2015
 
Har visst plutselig lagt på meg 1 kg den siste uka:-/ så nå er jeg 23 uker ( i morgen) og har lagt på meg litt over 6 kg. Har ikke kastet opp en eneste gang da, så her har det gått jevnt oppover hele tiden.
 
24+2 og gått opp 5 kg.
Mesteparten har kommet på etter uke 16 tror jeg..
Ligger en collage på bildemappa "magene våre" :)
 
Sist jeg veide meg var jeg 22+3 å da hadde jeg gått opp 7 kg
 
25+2 å gått opp 12kg..
Men fikk d av sist, å klarer det denne gangen også!:D
 
5 kg her. Passer på å trene og spise sunt, har ikke kastet opp noen ting. Sist gikk jeg opp 14 kg men håper på Max 10 denne gangen.
 
Back
Topp