Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Jeg har gått opp ca 10 kg..
 
8 kilo til nå. Ganske nøyaktig helt likt som forrige gang.

Jeg la på meg masse i en periode, men de siste 3 ukene har jeg bare gått opp 0,4 kilo. Håper det holder seg rolig i noen uker til..
 
Jeg ligger foreløpig en kilo opp fra startvekta! Så jeg klager ikke:) spist mye usunt og beveget meg lite så jeg trodde det ville ligge på mer, men den gang ei ;)
 
Eg har lagt på meg 6 kg. Forrige svangerskap la eg på meg 20 kg te samen. Så håpe ikkje d bler så mye denne gangen:-)
 
E 24 uka på vei og har gått opp nesten 3 kg, e vældig fornøyd med det =) Spiser sunt i uka og godis på lørdag, men det har blitt nån utskeielsa midt i uka når søtsuget har fått overtaket på viljestyrka ;p
 
7 kg til nå, er i uke 27. La på meg 11 og 13 kg i de to andre svangerskapene så håper det ikke blir så langt unna denne gangen heller;)
 
Ligger på -4kg i forhold til startvekt, men gikk ned 7 kg først, så er jo 3 opp likevel.
 
Er i uke 26 og gått opp 8kg.. Spiser egentlig sunt og trener, men ser at vannet har gjort sitt inntog, så regner med at det er det som gjør det, klarer ikke å se kg noen annen vei nå, men kan fort hende de er der alikevel når bare magen forsvinner ;) som btw ikke er særlig stor den heller, som regel står folk med en rar mine i fjeset når jeg sier hvor langt jeg er på vei..sånn " er du heeelt sikker på det".. får ofte høre at "du er da jammen ikke mye stor" eller "hvor langt er du på vei sa du", så da kan d bare være 8kg+ så mye d vil :)
 
Fra første kontroll i uke 12 og frem til i dag 26+4 så har jeg gått opp 6 kilo.
 
Back
Topp