Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå?

Veide meg for en uke siden, da var jeg gått opp 10 kg. (33 uker). Har tenkt å vente med å veie meg til jeg skal til jordmor 14. februar, er spent på om det er mye endring da. Håper egentlig at det stagnerer litt, hvis jeg ikke går opp meg enn 12 kg blir jeg fornøyd. Vet ikke om det er realistisk da.
 
Har gått opp to kilo på to uker!! Både jeg og legen var kjempe fornøyd!! Håper bare det ikke fortsetter i samme takt, for jeg har fortsatt 7 uker igjen. Hahaha!! (Det skal sies at jeg har gått på en ekstremt kaloririk diett i to uker for å få lagt på meg litt, type kakao på H-melk med krem to ganger om dagen osv...) Så jeg har gått opp 4 kilo fra startvekt, men totalt ti etter at jeg gikk ned veldig mye i starten på svangerskapet.
 
Jeg hadde mange komplikasjoner og HG til nå, så jeg har gå opp bare 4 -4,5 kg i uka 34. Leger sa at baby er rundt 70% i utviklingskurve så jeg må ikke bekymer meg. Kanskje de eneste positiv ting fra denne graviditet skal bli en fantastikk kropp etter fødselsen :confused:
 
Skulle vært 11,5 kg. Så fikk jeg ødem grad 2 iløpet av 4 dager og gikk opp 3,6 kg. Da ble det plutselig 15 kg opp når jeg veide meg i uke 36+6.
 
Skulle vært 11,5 kg. Så fikk jeg ødem grad 2 iløpet av 4 dager og gikk opp 3,6 kg. Da ble det plutselig 15 kg opp når jeg veide meg i uke 36+6.
Da er jo mye av det bare vann da, så det forsvinner jo fort etter fødselen:)
 
Trur jeg har gått opp rundt 20 kg :-( :(. Enda 4 uker igjen :(
 
Uke 33+3 og opp 14kg. Og enda ikke merker noe spes til vann i kroppen. Hadde mye vann i kroppen sist og gikk opp ca 16, så redd det blir endel mer før jeg er ferdig denne gangen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
35+5 og opp 12,5 kg
 
37+1 og gått opp 7kg.
 
37 +11kg
 
13,1 kg, 37+3
Nå synes jeg det går fort oppover, har dårlig matlyst, så tror det er væske som driver og hoper seg opp, ringen min passer ikke særlig godt lenger og jeg ser oppblåst ut i ansiktet :(
 
Back
Topp