Hvor mye har dere gått opp i vekt til nå?

Mie91

Andre møte med forumet
Regner med at det er veldig individuelt...:) Jeg er i uke 24, har gått opp ca 4,5 kg
 
Svarte... Jeg leder. 8 kg til nå.. 25+0 i dag. sto lenge helt stille men nå er det et kg i uken... Hei hvor det går...
 
7-8 kg tror jeg. Må skifte batteri i vekta. 25+1 i dag

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :)
 
8-9 kg, hadde håpet på litt mindre, men men. 26+3 i dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uke 27+ 2 og jeg har gått opp 25 kg. Ingen som slår den! :p skal være sagt at jeg var undervektig med ganske store spiseproblemer når jeg ble gravid. Så kår jeg ble gravid og startet å spise, så var kroppen så vant til å ikke få noe, at jeg bare oooste i alle kanter :) føles helt jævlig å se seg i speilet, men legen er ikke negativ hvertfall :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er 24 uker på vei og har gått opp 5, 5 kg, fra 57 til 63,5kg
 
26+4, gått opp rundt 3 kilo:)
 
Uke 25+1 og har gått opp 5 kg :)
 
Har gått opp 7, er i uke 25. Ved samme tidspunkt sist hadde jeg gått opp 7.5 og da endte jeg på 16 kilo. Så det er vel helt greit. 10 av de gikk jeg ned på ei uke etter fødsel og de resterende 6 fulgte et par uker etter.
 
Gikk på vekta og 4kg var helt feil! Har nemlig ikke veid meg på 3uker. Så det er nok 6kg er jeg redd :-o
Kjenner til den ;-) Glemte også å veie meg på 2-3uker tidligere, fikk litt sjokk på badevekta. Men tror det går litt i rykk å napp ;-) Så stabiliserer det seg innimellom..
 
Back
Topp