hvor mye grøt gir dere?

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
i tøtte ts...
jeg er oppi 12 ts pulver. morgen og kveld.
vet likssom ikke hva som er vanlig... står jo ikke noe spes om det på pakka.
det går jo rett ned og da drikker han fra 100- 200 ml mme etterpå.

Tar 5 måleskjeer ( måleskje som følger med nan pakka ).. Ca 5 toppede teskjeer morgen og kveld som blandes ut i ca 60 ml vann.. De drikker ca 160 ml mme etterpå..

jeg vet ikke akkurat hvor mye pulver jeg bruker.. tar det litt på øyemål.. men bruker som regel alltid å blande ut med 100ml melk

ORIGINAL: shiby

jeg vet ikke akkurat hvor mye pulver jeg bruker.. tar det litt på øyemål.. men bruker som regel alltid å blande ut med 100ml melk
  samme her[8D]

3-4 ts grøtpulver, kommer an på størrelsen på sjeia - har flere typer. Fyller så på med vann til det blir passe. Får grøt bare til kvelds. Ammer først. (ammer nå, derfor litt knotete skrevet(med venstre hånd))

ORIGINAL: chiquitita

ORIGINAL: shiby

samme her[8D]

her også!
men de siste kveldene har jeg blandet ut med 150 ml. og vanlig 100 ml. til morgen[:D]
drikker som regel 150 med melk etterpå[:D]

Har akkurat begynt med grøt så er ganske så lite her- eg håndpumper bare litt melk opp i ei skål så blir det en 3-4 t-skjeer oppi[:)]

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

hallo du snuppelura;)
så er liv i deg etter helga[8D]

jeg vet ikke,har ikke noe faste skjeer på det jeg..
bare varmer vann og tar oppi passe mengde grøt.
men hun spiser alltid store porsjoner[:D]

sånn gjør vi det også[:D][:D]

Lager passe tykk maisgrøt av 120ml mme, eller havregrøt av 120ml vann. 2 ganger om dagen

Han får en porsjon til middag og litt melk etterpå. Er vel 3/4 dl + vann til passe konsistens.

Om morgene får hun 100 ml vann som blander ut med ca 5 måleskjeer med grøt + 120 ml melk
Om kvelden får hun først 150 - 170 ml melk og 1,5 - 2 timer etterpå blander jeg 150ml vann med va 6 måleskjeer grøtpulver.

Back
Topp