Hvor mye gikk du opp i vekt under svangerskapet?

  • Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Når du blir gravid forandrer kroppen din seg. Og du skal gå opp i vekt. Men hvor mye er greit, og hvordan fordeler egentlig den ekstra vekten seg?
Les mer her

Hvor mye gikk du opp??
 
10 kg, akkurat det som var målet mitt da jeg er litt overvektig fra før av.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
14.5 kg. Endte på 67.5 og det var helt greit. Er tilbake til normalen nå. Bare å spise sunt og regelmessig. :)
 
18kg med begge to.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
16 kg. Helt greit med tanke på at jeg var i lite aktivitet pga masse vondter her og der xD


Lillegull 070414 :D
 
Tror det var 13kg.
 
16-17 kg tror jeg :) Var ikke så redd for fett, men vann derimot. ..Med hellp i første svangerskap så blir vann i kroppen en stor redsel.
 
Første la jeg på meg 25 kg(kanskje mer også...) nr to la jeg på meg 10kg de første syv mnd, men mistet vekt på slutten. Nå er jeg på -3 kg og har mål om 7 kg ekstra ned :)


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
La på meg svimlende 50kg men nå 5 mndr etter har jeg tatt av meg 31kg !☺️ Fikk MYE vann i kroppen


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg la på meg 18kg i begge mine forrige svangerskap. Nå er jeg i uke 20 med tvillinger og har gått opp 8kg. Er veldig spent på vekta ender opp på når jeg skal føde :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7 kg me første og ca 20 med nr 2. ;)
 
10 kg med første, 12 med andre. Har nok mistet endel muskelmasse pga. to inaktive HG-svangerskap, men kiloene var nok stort sett bare babyen allikevel.
 
12kg med første og 18kg med andre (hvorav 8kg sitter fast) :p
 
Back
Topp