Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver for segTil sammen eller hver for seg?
Nå mener jeg nytt tøy, ikke bruktKommer veldig an på merker og slitasje.
Men hvis jeg tar utgangspunktet i pent brukt og merker av god kvalitet, uten den store slitasjen kunne jeg fint betalt halv pris av nypris.
Selv betaler jeg sjelden mer enn halv pris for brukt, men en del merker er veldig lettsolgte.
Ser jo på div kjøp og salg sider at det til tider tar av innenfor visse merker. Og har selv opplevd å få langt mer en enn halvpris av nypris, for visse ting.
Haha, gikk litt fort i svingeneNå mener jeg nytt tøy, ikke brukt
Enig!Har vel egentlig ingen bestemt sum som er grensa, men kjøper ikke noe bare fordi det er billig eller dyrt. Må være kvalitet. Nå vet vi jo hvilke merker vi holder oss til, så noen ganger kommer vi over noe på salg, mens andre ganger kan det fort bli dyrt.
Har vel ikke satt noen maks pris, begge ungene har noen merker som passer de bedre enn andre. Og jeg kjøper ikke klær som ikke passer de og deres bruk, prøver å finne på tilbud men noen ganger må man bare ha noe akkurat da.
Men så velger jeg ofte klær som kan brukes til flere formål slik som parkdressen til småen. Med 15000 (trur jeg det var) i vannsøyle så blir han ikke våt i vanndammer og trenger derfor ikke regntøy ennå og brukt dressen siden i fjor sommer bare variert det han har under. Så det at dressen kostet 1200 syntes jeg var en helt grei pris.
Vi brukte også skallklær/dress som regntøy,genialtHar vel ikke satt noen maks pris, begge ungene har noen merker som passer de bedre enn andre. Og jeg kjøper ikke klær som ikke passer de og deres bruk, prøver å finne på tilbud men noen ganger må man bare ha noe akkurat da.
Men så velger jeg ofte klær som kan brukes til flere formål slik som parkdressen til småen. Med 15000 (trur jeg det var) i vannsøyle så blir han ikke våt i vanndammer og trenger derfor ikke regntøy ennå og brukt dressen siden i fjor sommer bare variert det han har under. Så det at dressen kostet 1200 syntes jeg var en helt grei pris.
Det er en reimatec + mener jegHvilken dress er det?