Hvor mye er det vanlig å bruke på bursdagsgave?

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet

Chuma skrev:
Når man er invitert til en kompis i barnehagen, 5 år?

Jeg ville brukt rundt 100 kr. Har vært i barnehagebursdag i treårsdag og da la jeg meg rundt 100-120 kr. 

Bruker å gi noe for ca.50 kr.

Prøver å finne ting på tilbud da. Jeg har et lite lager av ting og leker, som jeg har kjøpt for 50 kr eller mindre, men som egentlig har kosta mer/er mer verdt. :)

Har f.eks kjøpt ubrukte ting på loppemarkeder og bruktbutikker. Blandt annet Diddl-ting, som opprinnelig er ganske dyre. Fikk kjøpt masse sånne ting til 30-40 kr pr.stk. :)

I vår bhg har vi avtale om ca 50 kr i gave.

mellom 50 og 100.. :) Har med guttungen når vi handler, så han velger ut gaven selv... kan strekke meg til 120, kommer an på hva slags leke det er..

Har lagt oss på sånn cirka 200 kr. Synes jeg finnes bare ræl til mindre. Mulig jeg er lite kreativ altså. Kanskje jeg skal handle litt på ebay, lage litt sånn gavelager. 

Var på 3 års dag til en i barnehagen på søndag, jeg er i tillegg venninne med moren. Så vi ga nesten 200 kroner. :) Han ønsket seg klistremerker, så fikk en del av det + sånn klistremerkebok!

Men til unger som bare er i bhg. ville jeg gitt 100 :)

>Spyro< skrev:
I vår bhg har vi avtale om ca 50 kr i gave.

samme her pluss på skolen til eldstemann

Har kun vært i bursdag til venners barn, og da bruker jeg ca 200. Hos barnehagevenner tror jeg nok jeg kommer til og havne litt under det.

Back
Topp