Hvor mye er det normalt....

VL

Glad i forumet
Att de skal ha bæsjebleier nå som de er blitt så store?(min er akkurat 7mnd)... Stemmer fremdeles uttrykket: det er like vanlig med en hver tiende dag, som 10 hver dag???

Her har det tatt helt av den siste uken... Han bæsjer HELE tiden... Bytter sikkert 7-8 bleier om dagen.... Og da er det overfylte bleier!!![&:]
Normalt eller unormalt?[&:]

er det normal avføring? (lagt merke til farge og konsistens?)

ORIGINAL: Elissa85

er det normal avføring? (lagt merke til farge og konsistens?)
oen ganger er det grønnslimete med hvite klumper i(Sorry detaljene[8D]) og de dagene han har spist sånn tomatmiddagsgreier så er den faktisk rød....[&:] noen ganger hard noen ganger bløt... Jeg føler vi har hele spekteret![&:]

vet ikke altså.. men syns det hørtes rart ut.. kansje ta en tlf til helsesøster?...

lurer på om det kanskje kan være en tann på vei?? har nemlig hørt at det kan ha en sammenheng[:D]

ORIGINAL: frøken80

lurer på om det kanskje kan være en tann på vei?? har nemlig hørt at det kan ha en sammenheng[:D]
Tannen kom for en uke siden... Bæsjer som en Gud ennå... Hehe[8D]

JEg tror jeg hadde ringt hs eller no.. Her har vi maks 2 hver dag, min 1...

Èn annen hver dag ca.
Du nevner det er grønn slimete avføring? Da kan det muligens være en mage infekjson. Begge mine fikk det i en uke ca da de begynte på babysvømming. Nye bakterier og slikt. Men har din hatt det lenge?

ORIGINAL: VL

ORIGINAL: frøken80

Tannen kom for en uke siden... Bæsjer som en Gud ennå... Hehe[8D]

hehe.. kanskje det er flere på vei??[:D]

ORIGINAL: Kriswizz

Èn annen hver dag ca.
Du nevner det er grønn slimete avføring? Da kan det muligens være en mage infekjson. Begge mine fikk det i en uke ca da de begynte på babysvømming. Nye bakterier og slikt. Men har din hatt det lenge?
a en ukes tid.... Hadde også 3 dage med høy feber.... [&:]

Erlenda har normalt 5-6 besjer om dagen alt fra hard til blødt... men er ikke noe unormalt med det... snakket med hs men hun sa at dei er forskjellige.[;)]

ORIGINAL: VL

ORIGINAL: Kriswizz

Èn annen hver dag ca.
a en ukes tid.... Hadde også 3 dage med høy feber.... [&:]

Da kan det godt hende at det var det. Hvis feberen er borte nå så tror jeg nok det blir normalt snart. Hvis ikke får du høre med fastlegen.

har en 4-5stk hverdag vi oxo,om d er noe trøst.

ORIGINAL: BNE

Erlenda har normalt 5-6 besjer om dagen alt fra hard til blødt... men er ikke noe unormalt med det... snakket med hs men hun sa at dei er forskjellige.[;)]

er noe han har begynt med sånn plutselig...idag er vi oppe i 11 bleier......altså bæsjebleier! før fikk vi 1-2 om dagen...syns det virker litt mer "normalt"....[&:]

Back
Topp