Hvor mye er dere på generell?

skytte76

Gift med forumet
Bare lurer på hvor mye dere er på generell- siden og diskuterer. Jeg var der hele tiden fra Marie ble født frem til for nesten 2 uker siden. Tidligere var det jo naturlig å være på termin i januar, men alle forsvant jo[;)] Må faktisk innrømme at jeg trives bedre her inne enn på generell for tiden for det blir alt for mye å forholde seg til og totalt upersonlig. Kan være greit noen ganger, men synes det er litt vel mye useriøst til tider som jeg irriterer meg over. Det var min mening[:)]

Jeg er nesten aldri der, bare innom av og til for å lese litt, men jeg svarer sjelden. Det blir litt vel mye krangling der.... Trives mye bedre her jeg..[;)]

Var mye der, jeg... Vetle kom jo i desember, så da følte jeg at jeg skulle være i desemberklubben... Men der var det jo så dødt! Og "kjente" ingen der.... Men så fikk jeg jo lov å komme tilbake hit, da!! [:D][:D][:D][:)]

Kikker bare innom generelt, men svarer sjelden på noe..

Er jo så mye krangling der til tider!!

Nei da er det jammen koseligere her med dere!! [;)]

Kikker innom når jeg er her inne. Sånn innimellom innleggene her, men det er så mye krangling og stuking der at jeg orker ikke engasjere meg.
Desutten er jeg der for å passe på Linni. Hu er en mester i å stikke av fra januarklubben... og da kommer mor med gryteklutene vet du....tihihi..
Klemmer

Jeg????????????[8|][8|][8|][8|][;)][;)]

Må innom å titte me er dritt lei der, senest i går så var det samme teite diskusjonen som gikk hele dagen [:'(]
Sier du mot noen som kommer vennenne me en gang og skal forsvare [:-]
Er på en måte to grupper som kriger mot en an av og til [:'(][:@]

Trives best her inne me dere jeg

ORIGINAL: Linni

Jeg????????????[8|][8|][8|][8|][;)][;)]

Må innom å titte me er dritt lei der, senest i går så var det samme teite diskusjonen som gikk hele dagen [:'(]
Sier du mot noen som kommer vennenne me en gang og skal forsvare
[:-]
Er på en måte to grupper som kriger mot en an av og til [:'(][:@]

Trives best her inne me dere jeg

Akkurat hva jeg ser også.
Jeg sier jo ikke at vi ikke har forskjellige meninger her inne, men vi har lissom "kjent" hverandre siden vi gikk gravide så det blir litt ennerledes.
Klemmer

Føler på en måte at det er greit å ha forskjellige meninger her!
Ingen som kutter strupen av deg viss du mener noe annet liksom![:D]

Å det er det som er så kjekt her, er jo ikke noe gøy når alle jatter med hverandre heller,
men når man kan respektere at man har forskjellig mening!![;)]

Så enig så enig!

ORIGINAL: Linka

Kikker innom når jeg er her inne. Sånn innimellom innleggene her, men det er så mye krangling og stuking der at jeg orker ikke engasjere meg.
Klemmer

samme her..

ORIGINAL: buster

Å det er det som er så kjekt her, er jo ikke noe gøy når alle jatter med hverandre heller,

Helt enig me deg.
Hvis noen sier noe her som vi ikke er helt enig så godtar vi det.
Ikke det av i er perfekte men...... (men det er jo ikke lang unna heller hi hihi)

ORIGINAL: Linni

Helt enig me deg.
Hvis noen sier noe her som vi ikke er helt enig så godtar vi det.
Ikke det av i er perfekte men...... (men det er jo ikke lang unna heller hi hihi)

Enig jeg også - (og jatter med[8D])

Var mest der inne før jeg også....
nå gidder jeg ikke. JEG HAR JO DERE!!!

ORIGINAL: Chill24

tjhi
Det er godt [:D]

ORIGINAL: Chill24

Jepp - det er HER du EGENTLIG vil være, ja[;)]

ORIGINAL: careen

Kikker bare innom generelt, men svarer sjelden på noe..

Er jo så mye krangling der til tider!!

Nei da er det jammen koseligere her med dere!! [;)]

helt enig

Enig med dere jeg også![:D][:)]

Jeg var innom en snartur på generell på dagtid idag for jeg måtte sende pm til ei der inne, men jeg bladde meg gjennom de første 9 sidene uten å svare på noe som helst. Blir litt for mye *jeg digger meg selv* der inne. Sier dette uten å mene noe vondt om noen, men noen drar den litt langt av og til[:)] 

Har omtrent ikke vært på generell siden jeg fødte. Før det var jeg alltid der. Nå prioriterer jeg den lille tiden jeg har, her inne og bare her!!![:D] Stortrives! Skulle ha bidratt mer selv da....[;)]

Var innom å såg nå de gir seg hvis ikke helt me diskusjonene [:@]

Var akkurat innom der jeg også bare for å se om det sto noe spennende på førstesiden, men kom fort tilbake hit igjen[:)] Så ikke noen diskusjon nå, men gadd ikke lete heller da. Har holdt meg unna diskusjoner så langt så jeg kan holde meg litt til[;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp