Hvor mye er de små våkne nå?

Hun har ikke noe fast mønster på soving enda, men er som regel trøtt etter å ha vært våken 1-1,5t. Så sover hun en dupp på alt fra 30min-2t avhengig av når hun fikk mat sist. Og så blir neste våkentid gjerne påvirket av hvor lang luren har vært :)

Min er våken hele dagen. Tar seg noen smådubber på puppen innimellom,men ellers er hun lys våken. Livredd for å gå glipp av noe:)

I går sov mini 45 min, 2 1/2 time og 3 timer i vogna si på dagtid, i dag har han sovet 2x45 min... Så det varierer veldig fra dag til dag...

I dag våknet vi 7. Så har han sovet 1 time + 3,5time + 30 min + 1,5 time og sovnet nå kl 7 igjen. Normalt sett nå så sover han til ca 9, spiser og bæsjer, også legger vi oss ca22 og sover til i morra. Så han sover fortsatt mye...

Noen dager kan hun ha flere soveøkter på flere timer. Andre dager er hun mye våken. Det varierer fra dag til dag :)

Varierer veldig her. Ingen dag er lik.. Hun har dager hvor hun kun sover fem minutter av gangen gjennom hele dagen (veldig slitsomt for oss begge).. Også har hun dager hvor hun sover en time av ganger opptil to-tre ganger gjennom dagen.. Andre dager sover hun 3 timer x 2.. Som skrevet over! Det varierer veldig, ingen dag er lik ;)

Sover ikke så mye på dagtid. Men blir grinete utover kvelden hvis jeg ikke er flink til å få ho til å slappe av.

Hun har første duppen ca 1,5t etter vi har stått opp om morgenen, sover da en time. Har så en lengre dupp på alt mellom 2-4t på ettermiddagen. Legger seg i 8-9tiden på kvelden, får mat igjen rundt kl.23 og har da vanligvis en materunde på natta :)

Mi sover ca 4-5 timer etter hun har vært våken en times tid etter at vi står opp hver dag. Så er hun våken ett par timer før hun sover 2-3 timer til. Så har hun noen smådupperutover kvelden før vi legger oss for natta ca 22-23 og sover natta gjennom til morningen igjen ☺ Hun er 3 mnd og fullammes.

Mi sover ca 4-5 timer etter hun har vært våken en times tid etter at vi står opp hver dag. Så er hun våken ett par timer før hun sover 2-3 timer til. Så har hun noen smådupperutover kvelden før vi legger oss for natta ca 22-23 og sover natta gjennom til morningen igjen ☺ Hun er 3 mnd og fullammes.
Sover hun i 4-5 timer i et strekk på dagen? Da hadde jeg måttet sjekke at A. levde. Hehe. så lenge sover han bare om natten.

Back
Topp