Hvor mye er babyen din våken?

• Trådstarter Trådstarter M#
  • Opprettet Opprettet

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg synes lillebror bare sover og sover jeg. Han er 9 dager gammel i dag. Han våkner ofte for å få litt pupp, gjerne med 1-3 timers mellomrom. Men stort sett sovner han igjen på puppen og sover et nytt strekk før han våkner og vil ha mat igjen.

I løpet av et døgn har han kanskje et par lengre våkenperioder på 30-60 min, ellers sover han søtt. Storesøsteren hans var mer våken enn hun sov nesten, så dette er skikkelig uvant!

Hvordan er deres babyer?

:) ja, det var samme her med gutten min. Nå varierer det mer, han er nesten 4uker gammel. Han er mer våken på kvelden :/

Samme her frem til hun var 13 dager gammel. Da begynte hun å ha noen lengre strekk der hun er våken, 2-3 timer i strekk. Men hun sover fortsatt (stort sett) mye :) regner med de blir lengre og lengre perioder der hun er våken fremover.

Her er han 12 dager og de siste fem dagene har vært ca slik:
Stått opp mellom ca 09-10, våkenperiode med MASSE pupping fram til ca 12, sove som en stein til ca 15-16, våkenperiode med MASSE pupp til 19ish. Da er det natta :hilarious: da har han sovet som en stein til alt fra 22-02, før det blir masse pupp igjen :p

De første ukene sov hun nesten konstant. Nå de siste ukene er hun nesten våken konstant. Utenom på natta. Da sover hun [emoji7]

Jeg synes lillebror bare sover og sover jeg. Han er 9 dager gammel i dag. Han våkner ofte for å få litt pupp, gjerne med 1-3 timers mellomrom. Men stort sett sovner han igjen på puppen og sover et nytt strekk før han våkner og vil ha mat igjen.

I løpet av et døgn har han kanskje et par lengre våkenperioder på 30-60 min, ellers sover han søtt. Storesøsteren hans var mer våken enn hun sov nesten, så dette er skikkelig uvant!

Hvordan er deres babyer?

Min er 15 dager gammel og sover like mye som din... hun er våken et par ganger iløpet av dagen, fra 30 min til 2 timer sammenhengende. Antar at hun sover ca 21 timer i døgnet! Er egentlig litt allright, for storesøstra var motsatt... hun sov knapt! Så det er uvant her også hehe, men vet ikke hvor lenge det varer... så jeg prøver å nyte det. Plutselig er det full rulle med denne å :p

Min er 15 dager gammel og sover like mye som din... hun er våken et par ganger iløpet av dagen, fra 30 min til 2 timer sammenhengende. Antar at hun sover ca 21 timer i døgnet! Er egentlig litt allright, for storesøstra var motsatt... hun sov knapt! Så det er uvant her også hehe, men vet ikke hvor lenge det varer... så jeg prøver å nyte det. Plutselig er det full rulle med denne å :p

Da har vi det så og si helt likt! I dag har han faktisk vært litt mer våken :) men det kommer jo snart en tid hvor de krever at det skjer mye mer, så vi får vel bare nyte det :) Det er bare så utrolig uvant siden storesøsteren var så veldig annerledes! :P

Fra kl 00 til 07.30 er det ofte 4-5 matinger og mye våken tid. Sover fra rundt 12-15 så vpken fram til 00.30.. jeg som trodde jeg skulle få gjort så mye hjemme de første ukene:happy093.

Vi står opp mellom 08:00-10:00, da er han våken til 12ish. Sover da til 16:00-17:00. Våken til 22:00-23:00 og sover til 03:00-05:00, da må han ha litt nattmat:) så er det på an igjen [emoji12] setter pris på at det som oftes kun blir en ammestund på natta[emoji4]

Lillebror sover også masse.
Vi står opp ca 06.00 og da er han våken i to timer og sover deretter i tre timer. Sånn fortsetter det utover dagen. Om natten sover han mer. Sover nesten hele natten igjennom (ammer ca to ganger men da sovner han like etterpå igjen) [emoji4][emoji173]️

Min er 8 dager. Våkner rundt 8 og er våken rundt 2 timer før mer mat og etter det sover hun for det meste gjennom dagen og må vekkes for mat.. mens fra kl 22 og utover skal det spises MYE! Da våkner hun selv [emoji38] Håper det snur etter hvert!

Min er 11 uker (4 uker korrigert). Sov hele tiden frem til han var rundt 6 uker mener jeg å huske. Nå har han som regel hvertfall et par våkenperioder i løpet av dagen. De kan vare fra 1-2 timer. Ellers sover han ganske mye føler jeg. Har begynt å sove rundt 5-6 timer når han legger seg på kvelden før han skal ha mat, og så etter det går det gjerne to timer mellom hver gang han våkner for mat igjen

Jeg bruker en app til å loggføre rutinene hennes (soving, bleier og amming) og i følge den sover hun ca 15-16 timer i døgnet [emoji4]

Hun er våken ca 1 time etter hver søvnøkt, pluss minus [emoji4]

Lille er 10 dager

Søvntøktene er på alt fra 2 til 4 timer, 4 og 3 på natta men mer varierende på dagtid [emoji4]

Mini var sånn de første 2-3 ukene. Den siste uken har han kviknet mer til og er mer våken. Han sover fremdeles store deler av dagen og er nok ikke våken mer enn et par timer før han sovner igjen. Han pleier å sovne etter han har spist :) Om natten sover han rundt 4 timer i strekk.

Min er våken stortsett hele dagen.. I går våknet han 07.30, var våken til 12, da trillet jeg han i 1,5 time. Han våknet i det jeg stoppet vogna og var våken helt frem til leggetid kl 22.... til gjengjeld sov han da i ett strekk frem til kl 05.30..

Her står vi opp mellom halv 8 og halv ni.
Så er hun våken til ca halv 11/ halv 12
Så sover hun i tre / fire timer. Så er hun mye av og på hele ettermidagen før hun har en ny våkenperiode på et par timer frem til vi legger oss mellom 22 og 24. Så sover hun frem til ca halv fem/ halv 6. Spiser. Sover videre til halv 8/ halv ni.

Back
Topp