Hvor mye drikker dere?

5-6 øl

10-12 øl + annet fjas (fx galliano, baileys e.l.)

Sist eg var ute så hadde eg meg 2 baylies å kaffe mens eg sto foran speilet heima.
På Forspillet drakk eg 4 stk smirnoff ice og ei flaske tuborg.
På uteplassen drakk eg 2 drinker (wuu wuu) 3 smirnoff ice og ein halvliter[&:]

På ein vanlig kveld hadde eg vel sjangla heim å våkna rimelig dårlig, men den kvelden trur eg alt var utvatna, var såvidt eg kjente eg hadde inntatt nåke so helst, å vakna dajen ittepå heilt fine [:D]

Jeg er typen som drikker til det er tomt. Det er sjelden lurt..

Så derfor tar jeg med meg halvparten lettøl noen ganger.. Men drikker nok ca 8-10 øl (kanskje 12 hvis det er halvparten lettøl).
PÅ byen drikker jeg sjelden mer enn 1 øl eller noe..

Drikker VELDIG sjelden sterkere saker enn vin og øl.

Sjelden mer enn tre glass vin.

bare jeg som ikke liker øl da[:'(]

Jeg "varmer opp" med 2-4 cider/rusbrus.
Så er det rett på vodkaen, halvliter går fort med, gjerne mer[&:]

Husker ikke, det er utrolig lenge siden jeg har vært på fest. På tide snart, kanskje? [8D]

Jeg er nesten aldri på byen heller, og er jeg først ute, drikker jeg sjelden før jeg er på byen. Så da blir det heller ikke overstadig beruselse.
Aller helst er jeg hjemme sammen med gode venner, eller borte hos gode venner og nyter alkohol. Men etter at gutta kom til verden, er det sjelden tid og mulighet for det..

Der kom den to ganger, gett! [;)]

Varierer veldig fra fest til fest, om jeg skal opp tidlig på morningen, osv....

La oss si det er en fest der vi ikke skal noe særlig annet enn å drikke og kose oss, og jeg får sove så lenge jeg vil dagen etterpå:

Varierer egentlig fra dag til dag det også, noen ganger kan jeg drikke en flaske vin, noen cider og x antall drinker.. Da er jeg godt i siget, men ikke drita.. Andre ganger kan det faktisk være nok med 3-4 cider før jeg er i godlaget...

6 Aas Uten.

hmmm skal vi se...er så utrolig lenge siden jeg har tatt meg en ordentlig fest,men "som regel" så deler vi(gjerne jeg og ei venninne) en flaske m bacardirazz på vorspiel,også drikker jeg 1-2drinker ute.da er jeg passe brisen,men langt fra full[:)]
men de siste gangen jeg har drukket så har det bare vært 3-4glass vin,bare for kos og hoppe til køys etterpå.altså sove[;)][:)]

ØL: ved kun fest, ikke ut:  4-5 bokser
VIN: 3-4 glass

Hvis vi drar ut etterpå: 3 bokser øl på vors, eller
2 glass vin på vors... Men drikker som regel øl da
+ 1,5 øl ute  - orker aldri resten av nr 2 [8D]

Varierer veldig, men de siste gangene jeg har vært på fest (hos venninner o.l.) har jeg kjøpt med meg ein 10pk 0,33l tuborg-bokser, og en 3-4 cider i tillegg.. Må liksom ha litt søtt attått, klarer ikke bare øl hele kvelden, men heller ikke bare søtt:P Ender som regel opp med at jeg har igjen 1-2ølbokser og 1 cider dagen etter.. Bedre å ha med seg for mye enn for lite[8D] Ute varierer det veldig hvor mye jeg drikker, kommer ann på om vi har hatt langt vors eller ikke[;)]

7-8 øl på vors og noen drinker ute[:)]

Ca halvannen liter vodka/fanta exotic [:)]

6-7 øl (men ikke nå da, når jeg er gravid[;)])

Sist jeg var ute drakk jeg:
3 glass rødvin
2 øl
8-10 drinker(tror jeg[8D])
1 halvt glass whiskey
1 halvt glass cognac
1 glass baileys..

Ja, tror det var det hele... Skal sies at jeg ikke var i stand til veldig mye dagen etterpå....[8|]

Back
Topp