Hvor mye drikke?

babyklarnå

Elsker forumet
Hvor mye drikke gir dere etter maten til de små? Tenker da på dere som gir grøt (hel porsjon) og middag (halvt glass ca). Syns det er så vanskelig, jeg har ikke gitt Pål vann enda, tror jeg venter med det til jeg kommer hjem, da det er dårlig vannkvalitet her vi er nå. Vannet er helt brunt....
Jeg har brukt å gi en porsjon grøt på kvelden, og da får han ca 90 ml melk etterpå, til middag så får han ca 100 ml.

Hun drikker ca 150 ml melk etter mat og jeg gir den mengden du beskriver.
I tillegg spiser hun et lite beger fruktmos etter middag men har fått inntrykk av at mi snuppe spiser veldig mye utifra de trådene som har vært her tidligere om matmengde ?? (Jeg gir 4 måltider pr dag )

Jeg har prøvd å gi vann men det synes hun ikke noe om så da drikker hun kanskje 20 ml omtrent.

Bør man avklare med helsesøster før man gir vann, eller kan man bare gi? Vi skal ikke på kontroll før den 20. mai, pga vi er bortreist.

ORIGINAL: Felice

Hun drikker ca 150 ml melk etter mat og jeg gir den mengden du beskriver.
I tillegg spiser hun et lite beger fruktmos etter middag men har fått inntrykk av at mi snuppe spiser veldig mye utifra de trådene som har vært her tidligere om matmengde ?? (Jeg gir 4 måltider pr dag )

Jeg har prøvd å gi vann men det synes hun ikke noe om så da drikker hun kanskje 20 ml omtrent.

Pål spiser kun 2 måltider for dagen, middag og grøt på dagen. Han har begynt å få et fruktbeger midt på dagen også sammen med 120 ml melk [:)] ingen storspiser [:)]

Til grøt og middag så får hun vann..Og melk eterpå hvormye hun drikker vet jeg ikke siden jeg ammer

ORIGINAL: babyklarnå

Bør man avklare med helsesøster før man gir vann, eller kan man bare gi? Vi skal ikke på kontroll før den 20. mai, pga vi er bortreist.

Du trenger ikke å avklare emd hs om det, er bare å gi vann.

Her får han vann til frokost, lunch, middag og tidligkvelds.
Og i tillegg får han mme til kvelds og 1 gang om natta.
Han er ikke så glad i mme lenger.

Måler ikkje opp kor mye vann han drikker hver gang.

Back
Topp