Hvor mye dopapir bruker dere?

Babyfacepsycho

Glad i forumet
Hvilket papir bruker dere, hvor mye bruker dere og hvor mange er dere?

Synes vi bruker så sinnssykt mye dopapir så må bare sjekke om det er så ille som jeg føler det som. [:)]

Vi bruker 12 pg Unik fra Kiwi...

Har de sånn passe lenge, bortsett fra når vi har besøk av en med melkeallergi som spiser noe med melk i [:-] Da gikk det 4 ruller på 3 timer, mens han ropte på elgen [X(]

ORIGINAL: hissigproppen

Har de sånn passe lenge, bortsett fra når vi har besøk av en med melkeallergi som spiser noe med melk i [:-] Da gikk det 4 ruller på 3 timer, mens han ropte på elgen [X(]

Men hvor lenge er passe lenge? [8|][:)]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

ORIGINAL: hissigproppen

Men hvor lenge er passe lenge? [8|][:)]

Hmmm, jeg veit ikke.. En måned kanskje? Syns ikke vi kjøper så ofte hvert fall.

Jeg kjøper en sånn 12-pakning med Lambi, og den varer sikkert et par mnd, men nå er jeg alene [:D]

12pk lambi.

Varer ca 2-3 uker. 3 voksne (2 voksne + 17åring) + x antall 17-18åringer iløpet av en uke da. (Jada, gutter alle sammen[:'(])

har kjøpt mye fra unger som skal på polen tur her jeg da. de selger en sånn kjempe pakke (8x8 pack) som holder ca 4 mnd om gangen, til tross for sambo sitt enorme forbruk.. han prøver å tette do, mens jeg er nok i litt vel forsiktigste laget[:D]

Vi er to voksene...

Kjøper 12 pakk med lambi...

Varer kaanskje 3 uker/1måned =P

Jeg er IKKE så forsiktig med papiret :P

Bruker Maximeter fra Serla, og vi har den 4-packen en ukes tid, kanskje halvannen.
Er dog bare 2 voksne og ett bleiebarn her da [:D]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jeg kjøper en sånn 12-pakning med Lambi, og den varer sikkert et par mnd, men nå er jeg alene [:D]

Jeg bruker en sånn på maks to uker. Men så bruker jeg dasspapir til det aller meste i tillegg til dobruk [8D]

Vi kjøpte sånn tilbud på obs.
Da er det vel 50 ruller er det vel, for 100 kr??

Det brukte vi 7 mnd på, og vi er 2 stk.

ORIGINAL: Sandradee*

Vi er to voksene...

Kjøper 12 pakk med lambi...

Varer kaanskje 3 uker/1måned =P

Jeg er IKKE så forsiktig med papiret :P

Bruker first price eller euroshopper. Hater sånne myke doruller..
Bruker vel en 8 pk i uka. 4 stk. Minsta holder på med bleieslutt nå.

ORIGINAL: Maanda

Vi kjøpte sånn tilbud på obs.
Da er det vel 50 ruller er det vel, for 100 kr??

Det brukte vi 7 mnd på, og vi er 2 stk.

Samme her!

Lambi 12-pack. Er 2 voksne + bleiebarn, varer vel alt fra 1-2 mnd.

OI! Ja da har jeg rett i at vi bruker mye da.
Her kjøper vi bare lambi (eller likeverdig) og bruker som regel en rull i døgnet.
Vi er jo bare to voksne og ei på 4 som bruker dopapir så burde vel ikke være nødvendig og bruke så mye. [>:]
Men da skal jeg fortsette prosjekt: Få mann og barn til og bruke mindre dopapir. [8D][:D]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

OI! Ja da har jeg rett i at vi bruker mye da.
Her kjøper vi bare lambi (eller likeverdig) og bruker som regel en rull i døgnet.
Vi er jo bare to voksne og ei på 4 som bruker dopapir så burde vel ikke være nødvendig og bruke så mye. [>:]
Men da skal jeg fortsette prosjekt: Få mann og barn til og bruke mindre dopapir. [8D][:D]

Har akkurat samme forbruket på dopapir som deg! 1 rull i døgnet, av og til mer. Og bruker å kjøpe lambi 12pk:P

Jeg kjøper Serla eller Maxi, sånne store ruller, vi har en rull i to dager, to voksne.
Av kopisen vår som er rølegger fikk vi beskjed om å ikke bruke billig resirkulert dopapir, det var den største grunnen til stopp i kloakken

Vi bruker Landlord dass papir.
Godt og myk for ræva[;)]
Fra Rema 1000

Back
Topp